دانلود Radiograph 1.4.1006.0 – نرم افزار مشاهده مشخصات سیستم

دانلود Radiograph 1.4.1006.0 - نرم افزار مشاهده مشخصات سیستم

 

دانلود Radiograph

| نرم افزار مشاهده مشخصات سیستم |

 

Radiograph 1.4.1006.0 نام یک ابزار مدرن است که به شما کمک می‌کند بتوانید مشخصات سیستم خود را با دقت و جزئیات بالا ببینید. با این نرم افزار شما می‌توانید دمای قطعات سیستم را کنترل و سلامت هریک از قطعات سخت افزاری سیستم را به شکل مداوم مورد بررسی قرار دهید. نظارت بر سخت افزار سیستم، به کاربران کمک می‌کند که بتوانند به شکلی موثر، بر کارکرد سخت افزار سیستم نظارت داشته باشید. در واقع با استفاده از یک ابزار نظارت بر کارکرد سیستم، به شما کمک می‌کند که سیستم خود را به طور دائم از نظر کارکرد و سلامت قطعات نظارت کنید تا در صورت وقوع هرگونه خطا در کارکرد قطعات، به سرعت از این موضوع آگاه شوید.

به منظور مانیتور و نظارت بر کارکرد قطعات در سیستم، ابزارهای فراوانی در دسترس هستند. بنابراین شما با کمی جستجو، می‌توانید به ابزارهای مناسبی در این زمینه برسید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که در صفحه اصلی خود، اطلاعات جامعی از سیستم را نمایش می‌دهد. هدف اصلی از توسعه این نرم افزار، ادغام آن با سیستم‌عامل است؛ در واقع با نصب این برنامه در ویندوز 11 و ویندوز 10 می‌توانید این امکان را به یک قابلیت با قابلیت دسترسی ساده در ویندوز تبدیل کنید. کاربر با اجرای این برنامه می‌تواند به سادگی به جزئیات کامل از پردازنده، رم، تراشه گرافیکی، دمای قطعات سخت افزاری و … دست یابد. هم اکنون می توانید نرم افزار Radiograph را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Radiograph :

– استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی رمزنگاری به منظور محافظت از اطلاعات شخصی شما در PC/Laptop

– امکان رمزنگاری انواع فایل‌های دیجیتالی از قبیل عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و …

– امکان رمزنگاری مستقیم فایل‌ها از طریق راست کلیک بر روی آن‌ها

– امکان بالا بردن امنیت اطلاعات در حافظه هارد درایو، فلش مموری و …

– سازگاری با Windows 11/10/8.1/8/7

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Radiograph.cover2  300x166 - دانلود Radiograph 1.4.1006.0 - نرم افزار مشاهده مشخصات سیستم Radiograph.cover1  300x166 - دانلود Radiograph 1.4.1006.0 - نرم افزار مشاهده مشخصات سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR