دانلود بازی Planet Nomads برای PC

دانلود بازی Planet Nomads برای PC

 

دانلود بازی Planet Nomads برای کامپیوتر

| بازی مهاجرت به سیاره جدید |

| نسخه Razor1911 |

 

Planet Nomads بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و تخیلی می باشد که در سال 2019 توسط Craneballs ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک علمی-تخیلی (سای‌فای) در نظر گرفته‌ایم، یک سیاره کاملا جدید و بیگانه را برایتان به تصویر می‌کشد که شما در آن به عنوان یک مسافر تازه‌وارد نقش‌آفرینی خواهید کرد. با رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، سرانجام روزی فرا می‌رسد که انسان قادر باشد به همراه گروه دیگری از هم‌نوعان خود در جهانی بیگانه قدم بگذارد. واقعیت امر این است که در گذشته، حتی تصور اینکه روزی بر کره ماه قدم بگذاریم هم چندان قابل باور نبود. اما از آنجا که این رویا چندین دهه قبل به واقعیت بدل شد، شاید چندان بلندپروازانه نباشد که چشم‌انداز چند دهه بعد انسان را نیز بر روی سیارات دیگر منظومه شمسی تصور کنیم و این همان چیزی‌ست که بازی کامپیوتری فعلی قصد دارد برای شما به تصویر بکشد!

در داستان این بازی رایانه‌ای می‌خوانیم که شما به عنوان تنها بازمانده از سقوط یک فضاپیمای پیشرفته از مبدأ کره زمین به سیاره بیگانه‌ای هستید که بنا بر شرایط نامساعد، سایر خدمه جان خود را از دست داده و شما تنها مهمان ناخوانده این دنیای جدید هستید. در بدو ورود به این سیاره، باید علائم اولیه حیات خود را در شرایط پایگاه نگه داشته و منابعی همچون آب و خوراک را برای ادامه حیات تامین کنید. علاوه بر این، دنیای جدید به طور کامل از آنِ خودتان است؛ از این روی می‌ـوانید هر نوع سازه دلخواه خود را با کشف منابع برپا کنید؛ هرچند که باید توجه داشته باشید هرچیزی که می‌سازید، یا شانس شما را برای ادامه حیات بالا می‌برند و یا اینکه صرفا منجر به اتلاف وقت خواهند بود! روایت ماجرایی این بازی، به صورت روز به روز طی می‌شود و شما می‌توانید در هر روز، شاهد پیشرفت‌هایی از روند این سفر فضایی و موفقیت آن باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Planet Nomads را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Planet Nomads 1 300x169 - دانلود بازی Planet Nomads برای PC Planet Nomads 2 300x169 - دانلود بازی Planet Nomads برای PC

 

Planet Nomads 4 300x169 - دانلود بازی Planet Nomads برای PC Planet Nomads 3 300x169 - دانلود بازی Planet Nomads برای PC

 

تریلر بازی Planet Nomads :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires 64-bit processor and operating system
OS: Win 10-64bit
Processor: 4 Core CPU @ 3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphic: NVIDIA GeForce GTX 950 (or AMD equivalent)
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available
Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires 64-bit processor and operating system
OS: Win 10-64bit
Processor: Intel Core i7-6700K @ 4 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphic: NVIDIA GeForce GTX 1080Ti
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available
Sound Card: DirectX Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.85 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR