دانلود Cool Burning Studio 9.8.0 – نرم افزار رایت آسان دیسک های CD/DVD

دانلود Cool Burning Studio 9.8.0 - نرم افزار رایت آسان دیسک های CD/DVD

 

دانلود Cool Burning Studio

| نرم افزار رایت آسان دیسک های CD/DVD |

 

Cool Burning Studio 9.8.0 نام نرم افزاری سبک و کم حجم، در زمینه رایت آسان انواع دیسک های CD/DVD است. دیگر نیازی نیست برای رایت کردن اطلاعات دلخواه خود بر روی لوح های فشرده، از نرم افزارهای حجیمی نظیر Nero استفاده کنید؛ چرا که Cool Burning Studio با حجم 3 مگابایتی خود، قادر است تمامی این کارها را به آسانی برای شما انجام دهید. نرم افزار مذکور به شما این امکان را می دهد که به سادگی اطلاعات خود را در قالب دیسک های دیتای CD/DVD/Blu-ray رایت کنید، همچنین امکان ساخت آسان دیسک های صوتی، دیسک های DVD و … نیز وجود دارد.

توسط نرم افزار Cool Burning Studio می توانید به آسانی دیسک های صوتی را بسازید و آنان را در پخش کننده اتومبیل یا سی دی پلیرهای خانگی پلی کنید. همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که از انواع فرمت های ویدیویی، دیسک های DVD را به ساده ترین شکل ممکن رایت کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به تهیه ایمیج های ISO و یا رایت فرمت های مختلف از ایمیج اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Cool Burning Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Cool Burning Studio :

– رایت آسان فایل ها و فولدرها بر روی دیسک های CDs/DVDs/Blu-ray

– ساخت آسان دیسک های صوتی از فایل هایی با انواع فرمت های WAV, MP3, WMA, Ogg

– ساخت آسان دیسک های تصویری VCD یا SVCD

– امکان ساخت و یا رایت ایمیج های CD/DVD/Blu-ray

– امکان تنظیم آسان سرعت رایت

– پشتیبانی کامل از انواع دیسک های CD-RWs / DVD+RWs / DVD-RWs/ DVD-RAM/ BD-REs

– امکان ساخت مولتی دیسک های CD/DVD/Blu-ray

– امکان تهیه بک آپ های فشرده بر روی دیسک های CD/DVD/Blu-ray

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR