دانلود Codex 1.4.1 – نرم افزار یادداشت‌برداری برای کدنویسان

دانلود Codex 1.4.1 - نرم افزار یادداشت‌برداری برای کدنویسان

 

دانلود ‏‏‎ Codex

| نرم افزار یادداشت‌برداری برای کدنویسان |

 

Codex 1.4.1 نام یک نرم افزار جدید، رایگان و جذاب برای یاداشت‌برداری است که به طور خاص برای کدنویسی طراحی شده و از طیف گسترده‌ای از زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند آن را در پروژه‌های خود مورد استفاده قرار دهد. این برنامه قادر است کدهای شما را در قالب یادداشت‌هایی با امکان دسترسی سریع ذخیره کند و به همین ترتیب، کلمات کلیدی آن را مطابق هر زبان برای شما به صورت های‌لایت شده نمایش دهد و با فضای ابری شما نیز ارتباط برقرار کند.

معنا و مفهوم یادداشت‌برداری، برای برنامه‌نویسان اندکی متفاوت با افراد عادی است؛ به ویژه که صحبت در رابطه با دانشجویان علوم کامپیوتر در میان باشد. نرم افزارهای یادداشت‌برداری عادی، به خوبی پاسخ‌گوی نیاز توسعه‌دهندگان نیستند و از همین روی، چندان نمی‌توان بر روی آن‌ها حساب کرد. این نرم افزار به شکل خاص برای برنامه‌نویسان طراحی شده و افراد می‌توانند کدهای هر زبان برنامه‌نویسی که کاربرد پرتکراری دارند را ثبت و در زمان‌های بعد به شکل سریع به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر که توسعه‌دهنده بخواهد کدهای خود را در فضاهایی همچون Google Docs, Microsoft Word, Notepad و … ذخیره کند، این محیط‌ها قادر به شناسایی کلمات کلیدی نبوده و کدها را به شکلی درهم ذخیره می‌کنند. اما این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که متناسب با نیازهای برنامه‌نویسی خود، کدها را یادداشت‌برداری و به شکل سریع به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Codex را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Codex :

– مجهز بودن به کلیه امکانات یک ابزار یادداشت‌برداری

– امکان منظم کردن بلاک کدها و استایل‌دهی به آن‌ها

– امکان ذخیره لینک، کد، جدول، تصویر و …

– امکان های‌لایت کردن عبارات کلیدی در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف نظیر C, C++, C#, Java, Python و …

– امکان همگام‌سازی با سرویس‌های ابری Dropbox, iCloud و …

– دارا بودن صدها تم و پوسته ظاهری زیبا و جذاب

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Codex.cover1  300x169 - دانلود Codex 1.4.1 - نرم افزار یادداشت‌برداری برای کدنویسان Codex.cover2  300x169 - دانلود Codex 1.4.1 - نرم افزار یادداشت‌برداری برای کدنویسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR