دانلود بازی ‎‏‏‎ ‎2 Player Battle:2 Player Games 1.131- سرگرمی‌های دونفره برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی ‎‏‏‎ ‎2 Player Battle:2 Player Games 1.131- سرگرمی‌های دونفره برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی ‎2 Player Battle:2 Player Games برای اندروید

| بازی سرگرمی‌های دونفره برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

2 Player Battle:2 Player Games 1.131 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی JoyPuz است. اگر که از دوست‌داران سری بازی‌های ویدیویی در سبک ارکید باشید، احتمالا تاکنون ده‌ها بار بازی‌های این سبک را تجربه کرده و اوقات فراغت خود را با آن گذرانده‌اید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی سرگرم‌کننده‌ای را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که ده‌ها بازی و سرگرمی دو نفره مختلف را در خود دارد. در واقع شما با نصب کردن این بازی بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود می‌توانید چندین بازی مختلف را با امکان بازی چند نفره در اختیار داشته باشید.

شما در این بازی می‌توانید با دوستان خود در سرگرمی‌های مختلف رقابت کنید. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید بازی‌های رومیزی همچون تنیس، دوز، تانک، ماشین مسابقه‌ای و … را به صورت دونفره و آنلاین بازی کنید. به طور کلی، این بازی مجموعه‌ای از سرگرمی‌های کوچک و دونفره را در خود دارد که شما می‌توانید در هرکدام از ان‌ها تا ساعت‌ها سرگرم باشید. این بازی یک گزینه ایده‌آل برای افرادی است که از تجربه بازی‌های کوچک (مینی گیم) لذت می‌برند. هم اکنون می توانید بازی ‎2 Player Battle:2 Player Games را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی ‎2 Player Battle:2 Player Games :

– امکان تجربه بازی‌های دو نفره با دوستان

– دارا بودن چندین بازی دو نفره و مینی گیم

– امکان بازی با دیگر بازیکنان

– قابلیت بازی دونفره در یک دیوایس

– دارا بودن بازی‌هایی نظیر دوز، تنیس روی میز، ماشین مسابقه‌ای و …

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

2 Player Battle1 85x150 - دانلود بازی ‎‏‏‎ ‎2 Player Battle:2 Player Games 1.131- سرگرمی‌های دونفره برای اندروید + نسخه بی نهایت 2 Player Battle2 85x150 - دانلود بازی ‎‏‏‎ ‎2 Player Battle:2 Player Games 1.131- سرگرمی‌های دونفره برای اندروید + نسخه بی نهایت 2 Player Battle3 85x150 - دانلود بازی ‎‏‏‎ ‎2 Player Battle:2 Player Games 1.131- سرگرمی‌های دونفره برای اندروید + نسخه بی نهایت 2 Player Battle4 85x150 - دانلود بازی ‎‏‏‎ ‎2 Player Battle:2 Player Games 1.131- سرگرمی‌های دونفره برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR