دانلود ArtMoney SE 8.17.2 x86/x64 – نرم افزار هک و کد تقلب بازی‌های کامپیوتر

دانلود ArtMoney SE 8.17.2 x86/x64 - نرم افزار هک و کد تقلب بازی‌های کامپیوتر

 

دانلود ArtMoney SE

| نرم افزار هک و کد تقلب بازی‌های کامپیوتر |

 

ArtMoney SE 8.17.2 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای گیمرهای پلتفرم PC است. با این برنامه، شما هم به راحتی می‌توانید بازی‌های کامپیوتری که اجرا کرده‌اید را هک کنید و در آن به امتیاز، الماس و پول بی نهایت برسید! این برنامه در واقع یک نرم افزار ویرایش حافظه (رم) است که به کاربران اجازه می دهد مقادیر مختلف در بازی ها (مثل پول، الماس، طلا و …) را تغییر دهند. این نرم افزار بازی های آفلاین را پشتیبانی می کند و می تواند برای تغییرات کوچک و بزرگ در مقادیر مرتبط با بازی در حافظه رم استفاده شود. همانطور که احتمالا می‌دانید، همه بازی‌هایی که در کامپیوتر یا موبایل اجرا می‌کنیم، از یک سری دستورالعمل‌ها تشکیل شده‌اند که در قالب زبان‌های برنامه‌نویسی، نهایتا برنامه را بر روی رم اجرا می‌کنند. عمده‌ی بازی‌ها، مقادیر مهم نظیر مقدار پول، طلا یا … را در حافظه رم نگه می‌دارند و با پیشرفت شما آن را به‌روز می‌کنند. حال در اینجا ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید مستقیما در این مقادیر دست ببرید.

با استفاده از این نرم افزار کاربردی شما می‌توانید هر بازی کامپیوتری که دوست دارید را هک کنید. اگر که بازی که با آن مشغول هستید، برای رد کردن مراحل سختی زیادی دارد، شما به راحتی می‌توانید با این نرم افزار کمیت دلخواه خود (مثل پول، الماس، طلا یا …) را بالا ببرید و بلافاصله آن را در بازی خرج کنید. این برنامه از تمامی بازی‌های کامپیوتری که آفلاین هستند پشتیبانی می‌کند و با آن می‌توانید دلار، شمشیر، خون، تیر یا … را بالا ببرید و تجربه‌ی بهتری از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ArtMoney SE را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ArtMoney SE :

– امکان انتخاب فولدر یا دیسک مورد نظر به عنوان آبجکت

– قابلیت اعمال فیلتر برای پیدا کردن کمیت مورد نظر

– امکان فیلتر با فرمول

– قابلیت جستجو بر اساس رشته‌ها

– امکان فعالیت مخفی در لیست پردازش‌های ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ArtMoney SE.cover2  300x193 - دانلود ArtMoney SE 8.17.2 x86/x64 - نرم افزار هک و کد تقلب بازی‌های کامپیوتر ArtMoney SE.cover1  300x193 - دانلود ArtMoney SE 8.17.2 x86/x64 - نرم افزار هک و کد تقلب بازی‌های کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.14/3.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR