دانلود Adventure List 0.6.0 – نرم افزار مدیریت لیست کارها

دانلود Adventure List 0.6.0 - نرم افزار مدیریت لیست کارها

 

دانلود Adventure List

| نرم افزار مدیریت لیست کارها |

 

Adventure List 0.6.0 نام یک اپلیکیشن جدید مدیریت تسک برای کاربران پر مشغله است که به کمک آن، بتوان کارها را با نظم و دقت بیشتری مدیریت کرد. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید کارهای روزمره‌ی خود را در یک محیط زیبا و جذاب لیست کرده و آن‌ها را با اکانت کاربری خود در گوگل نیز همگام کنید و در هر جا (حتی از طریق گوشی موبایل) نیز به لیست کارها دسترسی داشته باشید و از این پس، همه کارهای خود را با نظم و دقت بیشتری به انجام برسانید.

نرم‌افزارهای مدیریت تسک و تودو، ابزارهایی کاربردی برای برنامه‌ریزی و مدیریت وظایف روزمره هستند. این نرم‌افزارها به شما کمک می‌کنند تا وظایف روزمره‌ی خود را سازماندهی ، زمان‌بندی و به شکلی بهینه‌تر مدیریت کنید و به طور کلی برنامه‌ریزی بهتری بر زمان خود داشته باشید. با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت تسک و تودو، شما می‌توانید وظایف را به ترتیب اولویت، مهلت‌ها، برچسب‌ها و سطح اهمیتی که دارند مشخص کنید. همچنین، می‌توانید برای کارهای پراهمیت خود اعلان هشدار تنظیم کنید که دیگر هیچ‌گاه انجام آن‌ها را فراموش نکنید. امروزه، بسیاری از نرم‌افزارهای مدیریت تسک و تودو به صورت چندپلتفرم عرضه می‌شوند و روی انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها قابل استفاده هستند. برخی از نرم‌افزارها توانایی همکاری و همگام‌سازی بین کاربران را نیز دارند، که این امکان را می‌دهد که یک گروه یا یک تیم بتواند به صورت همزمان به یک پروژه کار کند و وظایف را با هم مشترک کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز یکی از بهترین ابزارها را در زمینه‌ی مدیریت تسک‌ها برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند در مدیریت هرچه بهتر امور و وظایف روزمره شما را یاری کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Adventure List را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adventure List :

– امکان تنظیم زمان دقیق هریک از تسک‌ها و زمان انجام

– امکان تنظیم تسک‌های تکرارپذیر

– قابلیت نمایش اعلان یادآور برای انجام کارها

– دارا بودن ویجت دسکتاپ و اندروید برای دسترسی سریع

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Adventure List.cover1  300x169 - دانلود Adventure List 0.6.0 - نرم افزار مدیریت لیست کارها Adventure List.cover2  300x169 - دانلود Adventure List 0.6.0 - نرم افزار مدیریت لیست کارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR