دانلود Brickaizer+ 8.0.4.2 x86/x64 – نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر

دانلود Brickaizer+ 8.0.3.3 x86/x64 - نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر

 

دانلود‎Brickaizer+ ‎

| نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر |

 

Brickaizer+ 8.0.4.2 x86/x64 نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند برای ساخت تصاویری در طرح‌های موزاییکی و آجری است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند تصاویر خود را به طرح‌هایی جذاب و متفاوت تبدیل نماید. همانطور که می‌دانید، راه‌های مختلفی برای زیبا کردن یک تصویر و یا اثر هنری وجود دارد. این روزها، روش‌هایی همچون ساخت تصاویر پیکسل‌آرت و همینطور تصاویر موزاییکی و آجری از محبوبیت ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به حوزه گرافیک برخوردارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تصاویر خود را به نمونه‌هایی موزاییکی و یا آجری تبدیل کرده و اثر خود را در شکل و شمایلی کاملا جدید و متفاوت به نمایش درآورید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و کارکرد آن به شکل مستقل بوده و نیازی به نصب ابزارهای پیچیده‌ی گرافیکی هم ندارد. در اولین اجرا، شما می‌توانید تصویر مورد نظر خود برای موزاییکی شدن را فراخوانی کرده و از طریق جعبه‌ابزار در دسترس‌تان، تصویر را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. این برنامه به شکلی هوشمندانه می‌تواند جزئیات تصویر فراخوانی شده را تشخیص دهد و با در کنار هم قرار دادن هرچه بهتر رنگ‌ها در حین فرآیند تبدیل، نتیجه‌ای ایده‌ال را به شما ارائه می‌کند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار‎Brickaizer+ ‎  را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار‎ ‎Brickaizer+ ‎ :

– امکان پردازش هوشمندانه و هنرمندانه تصاویر

– قابلیت ایجاد ترکیبات جذاب و چشم‌نواز موزاییکی برای تصاویر

– امکان ذخیره‌سازی چندمرتبه‌ای نتایج نرم افزار برای رسیدن به خروجی دلخواه

– امکان تشخیص هوشمندانه‌ی رنگ‌ها برای ارائه هرچه بهتر خروجی تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Brickaizer.cover1  300x221 - دانلود Brickaizer+ 8.0.4.2 x86/x64 - نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر Brickaizer.cover2  300x103 - دانلود Brickaizer+ 8.0.4.2 x86/x64 - نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24/26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR