دانلود DRS Data Recovery System 18.7.3.309 – نرم افزار ریکاوری اطلاعات

دانلود DRS Data Recovery System 18.7.3.304 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات

 

دانلود DRS Data Recovery System

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات |

 

DRS Data Recovery System 18.7.3.309 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه بازیابی (ریکاوری) اطلاعات حذف شده است که با دارا بودن الگوریتم‌هایی پیشرفته در زمینه اسکن حافظه، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید فایل‌ها و فولدرهای حذف شده خود را در نهایت سادگی و تنها با چند کلیک ساده بازیابی نمایید. امروزه برای بازیابی کردن اطلاعات حذف شده از سیستم، روش‌های متعددی وجود دارد و تنها کافی‌ست که بدین منظور یک جستجوی ساده در اینترنت را انجام دهید تا شمار بسیاری از ابزارهای مرتبط با این کار در اختیارتان قرار گیرد. در این مطلب، با معرفی یکی از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم که می‌تواند اطلاعات حذف شده شما را از حافظه‌های سالم و یا آسیب دیده به آسانی بازگردانی کند.

در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه در این زمینه، نرم افزار فعلی را باید یک سر و گردن بالاتر و حرفه‌ای تر از نرم افزارهای هم‌نظیر خود به شمار آورد. خصوصیت مهمی که در رابطه با این نرم افزار حائز اهمیت است، عدم نوشتن بر روی حافظه حین فرآیند ریکاوری است که این عمل، شانس بازگردانی اطلاعات را همواره برای شما حفظ می‌کند. تنها کافی‌ست که حافظه مورد نظر خود را برای آغاز فرآیند اسکن به نرم افزار معرفی و سپس تنها با یک کلیک، شاهد بازگردانی کلیه اطلاعات حذف شده خود از روی حافظه انتخابی باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار DRS Data Recovery System را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DRS Data Recovery System :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از تمامی فایل فرمت‌های NTFS, FAT16/32, exFAT, EXT2/3/4, HFS+, HFS و …

– امکان بازیابی اطلاعات از انواع حافظه‌ها نظیر هارد دیسک، فلش مموری، مموری کارت، ویس رکوردر، موبایل و …

– امکان بازیابی اطلاعات از پارتیشن‌های فرمت شده و یا آسیب دیده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DRS Data Recovery System.cover1  300x170 - دانلود DRS Data Recovery System 18.7.3.309 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 179 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR