دانلود NetX PRO 3.0.7.0 – نمایش دستگاه های متصل به وای فای

دانلود NetX PRO 3.0.7.0 - نمایش دستگاه های متصل به وای فای

 

دانلود NetX PRO برای اندروید

| نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به وای فای |

 

NetX PRO 3.0.7.0 نام نرم افزاری جدید و حرفه‌ای، به منظور مدیریت و نمایش دستگاه‌های متصل به شبکه‌ وای فای، در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. امروزه با پیشرفت چشم‌گیر کاربرد شبکه‌های بی‌سیم، مسئله‌ی امنیت کاربر دارای حساسیت بسیار زیادی است. برای مثال تصور کنید که یک کاربر موفق شود ضمن اتصال به مودم اینترنتی شما، به شنود داده‌ها و دزدی اطلاعات بپردازد. حتی اگر این کاربر قصد به خطر انداختن حریم خصوصی شما را نداشته باشد، در بهترین حالت پهنای باند اینترنتی‌تان را به خود اختصاص داده و حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند. از این رو شما می‌بایست هرزگاهی بر وضعیت کاربران اتصالی به مودم اطلاع پیدا کنید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است تمامی کاربران متصل شده به شبکه را نمایش داده و اطلاعات کاملی از آن از جمله‌ آی پی آدرس، مک آدرس و … را برایتان به نمایش بگذارد. این نرم افزار همچنین می‌تواند لیست کاملی از شبکه‌های بی سیم اطراف را همراه با نام، نوع امنیت، قدرت سیگنال و … برای شما به نمایش گذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار NetX PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NetX PRO :

– نمایش اطلاعاتی مفید و بسیار کاربردی از شبکه‌ی اتصالی از جمله نام SSID، آی پی آدرس، مک آدرس، نام و مدل دستگاه، شرکت سازنده و …

– نمایش لیست کاملی از دستگاه‌های متصل به شبکه

– نمایش شبکه‌های اطرف، همراه با نام شبکه، نوع امنیت، قدرت سیگنال و …

– بررسی دائم دسترسی به شبکه

– بررسی سرعت دانلود/آپلود

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NetX PRO1 84x150 - دانلود NetX PRO 3.0.7.0 - نمایش دستگاه های متصل به وای فای NetX PRO2 84x150 - دانلود NetX PRO 3.0.7.0 - نمایش دستگاه های متصل به وای فای NetX PRO3 84x150 - دانلود NetX PRO 3.0.7.0 - نمایش دستگاه های متصل به وای فای NetX PRO4 84x150 - دانلود NetX PRO 3.0.7.0 - نمایش دستگاه های متصل به وای فای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR