دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی کاتلین – Kotlin in Action

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی کاتلین - Kotlin in Action

 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی کاتلین

| Kotlin in Action |

 

کتاب آموزش برنامه نویسی کاتلین (Kotlin in Action) نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. از زمان ادغام شدن زبان برنامه‌نویسی کاتلین (Kotlin) در محیط برنامه‌نویسی اندروید استودیو (Android Studio) و معرفی آن به عنوان راهکار جدید توسعه اپلیکیشن‌ها برای سیستم عامل اندروید، بسیاری از افراد در تلاش هستند تا شیوه صحیح کدنویسی به این زبان را فرا گرفته و به بازار پردرآمد برنامه‌نویسی اندروید وارد شوند. اگر شما نیز از تازه‌کاران در دنیای کاتلین هستید، ما برای شما یک کتاب الکترونیکی جدید با فرمت پی‌دی‌اف (PDF) را آماده کرده‌ایم که به طور خاص به معرفی کاتلین و انواع دستورات آن می‌پردازد.

همانطور که برای کدنویسی اندروید، پیش‌تر نیاز بود که افراد به زبان جاوا تسلط داشته باشند، برای کدنویسی در اندروید به شیوه جدید نیز لازم است که کاربران در رابطه با کاتلین اطلاعات جامعی کسب کنند. این کتاب الکترونیکی، در فروشگاه آمازون دارای رتبه و امتیاز بسیار بالایی است و بدون شک باید آن را به عنوان یکی از بهترین مراجع موجود برای یادگیری کاتلین به شمار آورد. اگر شما نیز به دنبال یک مرجع مناسب جهت یادگیری کاتلین و پس از آن ورود به دنیای برنامه‌نویسی اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا این کتاب را به طور کامل مطالعه کرده و پس از کسب مهارت در این زمینه، ویدیوهای آموزش برنامه‌نویسی اندروید به زبان کاتلین را نیز از دست ندهید. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش برنامه نویسی کاتلین را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Dmitry Jemerov, Svetlana Isakova
تعداد صفحات: 362
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 3.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR