دانلود Model Air Design 2.3 – نرم افزار طراحی مدل‌های کوچک هواپیما

دانلود Model Air Design 2.3 - نرم افزار طراحی مدل‌های کوچک هواپیما

 

دانلود Model Air Design

| نرم افزار طراحی مدل‌های کوچک هواپیما |

 

Model Air Design 2.3 نام یک ابزار جدید، سریع و ساده به منظور ساخت مدل‌های کوچک هواپیما است. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در آن کاربر می‌تواند با خلاقیت خود، انواع مختلف مدل‌های هواپیما را طراحی و مدل کند. این برنامه، مناسب برای انواع سنین است و کاربر می‌تواند به سادگی هرچه تمام‌تر، هرگونه مدل دلخواه را برای خود طراحی کند. اگر که زمان کافی برای یادگیری برنامه‌های CAD ندارید و می‌خواهید خیلی سریع، دستی در کار پیدا کنید، این نرم افزار یکی از بهترین گزینه‌ها در زمینه طراحی هواپیما و راکت‌های پرنده است.

این برنامه، یک ابزار بصری جدید و کاربردی است که به افراد کمک می‌کند تا بتوانند مدل‌های سه‌بعدی هواپیمای دلخواه خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای یک مجموعه‌ی کامل از انواع طرح‌های از پیش آماده است که می‌توانید هریک از آن‌ها را انتخاب و اندازه، موقعیت یا مدل بدنه، بال‌ها و … را تغییر دهید. این برنامه به طور خاص جهت کمک به کاربران برای طراحی مدل‌های کوچک هواپیما به صورت سه بعدی ساخته شده است. با توجه به اینکه سایز ابزارهای اختصاصی CAD مملو از قابلیت‌ها و پارامترهای پیچیده و تخصصی هستند، این برنامه به شکل ساده سعی می‌کند تا یک ترسیم ابتدایی از هواپیما را از شما بگیرد تا در ادامه بتوانید مدل نهایی را با مونتاژ قطعات ترسیم و گام به گام تا تکمیل نهایی طرح پیش ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Model Air Design را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Model Air Design :

– امکان طراحی و مدل کردن هواپیماهای کوچک

– امکان آشنایی مقدماتی با مدل‌های CAD

– دارا بودن ده‌ها مدل از پیش آماده از هواپیماهای سه‌بعدی

– امکان مصورسازی ایده‌های طراحی هواپیما به شکلی ساده و سریع

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Model Air Design.cover1  300x243 - دانلود Model Air Design 2.3 - نرم افزار طراحی مدل‌های کوچک هواپیما Model Air Design.cover2  300x245 - دانلود Model Air Design 2.3 - نرم افزار طراحی مدل‌های کوچک هواپیما

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR