دانلود iCare Data Recovery Pro 9.0.0.6 + Portable – نرم افزار ریکاوری اطلاعات

دانلود iCare Data Recovery Pro 7.0.1.0 + Portable - نرم افزار ریکاوری اطلاعات

دانلود iCare Data Recovery Pro

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات |

 

iCare Data Recovery Pro 9.0.0.6 + Portable نام نرم افزار جدید و قدرتمندی است که امکان بازیابی انواع داده های شما را از دیسک های مختلف فراهم می کند. این نرم افزار شما را قادر می سازد انواع اطلاعات شخصی نظیر فایل های موسیقی ، تصاویر ، فایل های فشرده Zip و حتی فولدرها را با تمامی محتوای شان ، بازگردانی کنید. iCare Data Recovery Pro علاوه بر اینکه می توانید داده های حذف شده را بازیابی کند ، همچنین می تواند اطلاعات آسیب دیده از سکتورهای خراب دیسک ها را نیز در کوتاه ترین زمان برایتان جستجو و ذخیره سازی کند.

برنامه iCare Data Recovery Pro به طور کلی داده های حذف شده تصادفی ، داده های پاک شده بر اثر ویروس های کامپیوتری و همچنین اطلاعات حذف شده بر اثر فرمت پارتیشن را نیز می تواند بازگردانی کند. گاهی اوقات در هنگام تغییر دادن سایز پارتیشن های هارد دیسک ، ممکن است با خطاهای هراس برانگیزی رو به رو شوید که در این میان موجب از دست رفتن اطلاعات هارد دیسک شما شود ؛ جالب است بدانید می تواند داده های شما را در طی رخ دادن اینگونه خطاها نیز بازیابی کند.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iCare Data Recovery Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iCare Data Recovery Pro :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده و یا فرمت شده از انواع دیسک ها نظیر هارد دیسک ، فلش درایو و مموری کارت

– امکان بازیابی انواع هارد دیسک ها با حجم های مختلف

– بازیابی اطلاعات مک در ویندوز

– امکان بازگردانی ایمیل ها ، فرمت های فشرده ، اسناد آفیس ، تصاویر و…

– فایل های پاک شده بر اثر ویروس های مخرب

– بازگردانی اطلاعات پارتیشن های معیوب

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR