دانلود بازی MXGP Motocross Rush 1.1.0 – مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا

دانلود بازی MXGP Motocross Rush 1.1.0 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی MXGP Motocross Rush برای اندروید

| بازی مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا |

 

MXGP Motocross Rush 1.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Milestone Srl است. این مرکز بازی‌سازی، تاکنون عناوین متعددی را در همین سبک برای گیمرهای کامپیوتری منتشر کرده و اکنون با ارائه نسخه اندرویدی این بازی، سعی بر آن دارد تا موقیت خود را در این عرصه نیز تکرار کند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های مسابقه‌ای از نوع موتور سیکلت هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید! در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید انواع مختلفی از موتورسیکلت‌ها را برای رانندگی در مسیرهای خاکی انتخاب کرده و با دیگر پلیرها وارد رقابت شوید.

این بازی اندرویدی، شما را به رقابت‌های رسمی و جهانی موتور کراس دعوت می‌کند؛ جایی که تمامی رانندگان موتورسیکلت، به طور خاص برای هدایت موتور در جاده‌های خاکی مهارت دیده‌اند. نکته مهم در رابطه با موتورسواری در چنین مسیرهایی این است که شما باید ضمن غلبه بر موانع و تپه‌های خاکی، خود را زودتر از حریفان به خط پایان رسانده و تعادل کاراکتر خود را نیز در سراسر مسیر حفظ کنید. هم اکنون می توانید بازی MXGP Motocross Rush را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی MXGP Motocross Rush :

– امکان حضور در مسابقات رسمی با رانندگان معتبر رقابت‌ها

– امکان بهینه‌سازی مشخصه‌های ظاهری و فنی موتورسیکلت‌ها

– توانایی حضور در حالت داستانی بازی

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی مهیج و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MXGP Motocross Rush1 150x84 - دانلود بازی MXGP Motocross Rush 1.1.0 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا MXGP Motocross Rush2 150x84 - دانلود بازی MXGP Motocross Rush 1.1.0 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا MXGP Motocross Rush3 150x84 - دانلود بازی MXGP Motocross Rush 1.1.0 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا MXGP Motocross Rush4 150x84 - دانلود بازی MXGP Motocross Rush 1.1.0 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR