دانلود بازی PaintBall War 2 برای PC

دانلود بازی PaintBall War 2 برای PC

 

دانلود بازی PaintBall War 2 برای کامپیوتر

| بازی جنگ پینت‌بال 2 |

| نسخه SKIDROW |

 

PaintBall War 2 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، شبیه‌سازی و ورزشی می باشد که در سال 2021 توسط ShadowWolf Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان اکشن و سرگرم‌کننده با محوریت شبیه‌سازی جنگ پینت‌بال است که شما در آن می‌توانید از یک تجربه واقع‌گرایانه در میادین سرگرم‌کننده پینت‌بال لذت ببرید.

در این بازی، شما می‌توانید نبردهایی جذاب و هیجان‌انگیز را در زمین مخصوص پینت‌بال تجربه کنید. اگر که تا به حال تجربه پینت‌بال واقعی را داشته باشید، احتمالا با سبک‌های بازی‌های آن و سلاح‌ها آشنا هستید. در این بازی هم شما می‌توانید اسلحه و گلوله‌های رنگی خود را آماده شلیک کرده و در سبک‌های مختلف با دشمنان خود وارد مسابقه نبرد پینت‌بال شوید. سلاح‌های مختلفی در بازی گنجانده شده که از جمله آن می‌توان به اسلحه خودکار، تپانچه، چاقو، نارنجک و … اشاره کرد که می‌توانید در مکان‌های مختلف از آن‌ها استفاده و از تجربه پینت‌بال در مپ‌های بازی لذت ببرید.هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PaintBall War 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PaintBall War 21 300x148 - دانلود بازی PaintBall War 2 برای PC PaintBall War 22 300x148 - دانلود بازی PaintBall War 2 برای PC

 

PaintBall War 23 300x147 - دانلود بازی PaintBall War 2 برای PC PaintBall War 24 300x148 - دانلود بازی PaintBall War 2 برای PC

 

تریلر بازی PaintBall War 2 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8 or 10
Processor: AMD Ryzen 3 3100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti 4 GB
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8 or 10
Processor: Intel Core i5-7400 3.0GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.83 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR