هوش مصنوعی HuggingChat AI؛ هاگینگ‌چت چیست و چه امکاناتی دارد؟

هوش مصنوعی HuggingChat AI؛ هاگینگ‌چت چیست و چه امکاناتی دارد؟

 

هوش مصنوعی HuggingChat AI

| هاگینگ‌چت چیست و چه امکاناتی دارد؟ |

 

HuggingChat AI نام یک چت‌بات جدید هوش مصنوعی است که بسیاری آن را با چت جی پی تی (ChatGPT) مقایسه می‌کنند. هاگینگ‌چت چیست و چه امکانی دارد؟ این سوالی است که باید در مواجهه با سرویس‌های جدید هوش مصنوعی از خود بپرسیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، سعی داریم برخی از امکانات این هوش مصنوعی رایگان و کاربردی را به شما معرفی کنیم. از زمان معرفی چت‌ جی پی تی در اواخر سال 2022 تا به امروز، چت‌بات‌های مبتنی بر LLMها بسیار رایج و شناخته شدند. یکی از این چت‌بات‌ها، هاگینگ‌چت است که در میان کاربران سرویس‌های هوش مصنوعی محبوبیت ویژه‌ای دارد. اما سوال این است که ین چت‌بات چگونه کار می‌کند و آیا از ChatGPT بهتر است یا خیر؟

در این مطلب از سایت یاس دانلود، سعی بر آن خواهد بود که با جزئیات دقیق، امکانات سرویس هاگینگ‌چت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در صورت تمایل بر حسب نیاز خود از امکانات آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FreedomGPT را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

HuggingChat چیست؟

هاگینگ‌چت به همراه پروژه OpenAssistant در سال 2023 معرفی شد. این سرویس در واقع یک چت‌بات متن باز بر پایه LLM استکه با دارا بودن امکاناتی جامع، به کاربر این قابلیت را می‌دهد که بتواند سوالات مختلف خود را در حوزه‌های علمی،‌ پزشکی، برنامه‌نویسی و … بپرسد و پاسخ را با دقت بالا دریافت کند.

هاگینگ‌چت به اطلاعات بسیار بزرگی از نوع متنی در سطح اینترنت دسترسی دارد؛ اما اگر به دنبال پاسخ پرسش‌هایی هستنید که دیتای مربوط به آن تا اواسط 2019 است، هاگینگ‌چت می‌تواند به نیاز شما پاسخ دهد؛ زیرا که انواع دیگر چت‌بات‌ها به دلیل بروزتر بودن، این چت‌بات را شکست می‌دهند.

با این حال، هاگینگ‌چت دائم در حال بروزرسانی بوده و برخی اطلاعات مهم نظیر کووید-19، انتخابات 2020 آمریکا و تغییر نام توییتر به شبکه‌ اجتماعی ایکس در آن آپدیت شده است.

مهم‌ترین مزیت هاگینگ‌چت در برابر انواع دیگر سرویس‌های هوش مصنوعی، توانایی استفاده بدون نیاز به ثبت‌نام (حالت مهمان) است. با توجه به محدودیت‌های بسیاری از سرویس‌های هوش مصنوعی برای کاربران ایرانی و پولی بودن سرویس‌های مختلف آن‌ها، هاگینگ‌چت را می‌توان یک سرویس رایگان و متن‌باز هوش مصنوعی با امکانات بسیار گسترده به شمار برد که آماده‌ی پاسخ‌دهی به انواع سوالات کاربران است.

هاگینگ‌چت (HuggingChat)

HuggingChat1 300x138 - هوش مصنوعی HuggingChat AI؛ هاگینگ‌چت چیست و چه امکاناتی دارد؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

HuggingChat2 300x138 - هوش مصنوعی HuggingChat AI؛ هاگینگ‌چت چیست و چه امکاناتی دارد؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR