دانلود devFlowcharter 10.5.0.79 x86/x64 – نرم افزار ساخت انواع فلوچارت و دیاگرام

دانلود devFlowcharter 10.5.0.79 - نرم افزار ساخت انواع فلوچارت و دیاگرام

 

دانلود devFlowcharter

| نرم افزار ساخت انواع فلوچارت و دیاگرام |

 

devFlowcharter 10.5.0.79 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربر می‌تواند انواع فلوچارت و دیاگرام را به تصویر بکشد. اگر که از فعالان حوزه برنامه‌نویسی باشید، احتمالا به خوبی با این مفهوم آشنا هستید. فلوچارت یک نمودار گرافیکی است که جریان یک فرآیند یا یک الگوریتم را نمایش می‌دهد. این نمودارها از شکل‌ها و نماد‌های استاندارد برای نمایش وظایف، تصمیم‌ها، شروط و ارتباطات استفاده می‌کنند و به برنامه‌نویسان کمک می‌کنند تا فرآیندهای پیچیده را به صورت گرافیکی مدلسازی و مستندسازی کنند.

اولین استفاده اصلی این است که فلوچارت‌ها به برنامه‌نویسان کمک می‌کنند تا یک فرآیند یا الگوریتم را به صورت واضح و قابل فهمی مدلسازی کنند. این ابزار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا جریان کار یک فرآیند، اتفاقات مختلف، تصمیم‌ها و ارتباطات بین اجزاء را به صورت گرافیکی مدل کنند. در طراحی و تحلیل نیز، فلوچارت‌ها بسیار مفید هستند. آن‌ها به برنامه‌نویسان کمک می‌کنند تا فرآیندها و سیاق‌های مختلف را بصری‌سازی کنند و مشکلات موجود در فرآیند را شناسایی و رفع کنند. همچنین، از طریق این نمودارها می‌توانند به نقشه‌برداری دقیق‌تری از فرآیندها و وابستگی‌های مختلف بین اجزاء دست پیدا کنند. اگر که شما هم توسعه‌دهنده نرم افزار (صرف‌نظر از زبان و تکنولوژی) هستید، این برنامه می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید الگوریتم‌ها را بهتر درک کنید و انواع مختلف نمودار و فلوچارت‌ها را در محیطی ساده ترسیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار devFlowcharter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار devFlowcharter :

– امکان طراحی انواع فلوچارت و الگوریتم

– مناسب برای برنامه‌نویسان

– امکان استفاده ساده و آسان

– مناسب برای پروژه‌های Pascal, TIBASIC, Java, Python و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

devFlowcharter.cover1  300x210 - دانلود devFlowcharter 10.5.0.79 x86/x64 - نرم افزار ساخت انواع فلوچارت و دیاگرام devFlowcharter.cover2  228x300 - دانلود devFlowcharter 10.5.0.79 x86/x64 - نرم افزار ساخت انواع فلوچارت و دیاگرام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR