دانلود Notepad3 6.23.203.2 + Portable – جایگزین نوت پد در ویندوز

دانلود Notepad3 5.19.726.2515 + Portable - جایگزین نوت پد در ویندوز

 

دانلود Notepad3

| جایگزین نوت پد در ویندوز |

 

Notepad3 6.23.203.2 + Portable نام یک جایگزین جدید و قدرتمند برای نوت پد (Notepad) در ویندوز است. نوت پد3 در واقع یک ابزار بروز شده و جدید به عنوان جایگزین نوت پد پیش‌فرض ویندوز است. با توجه به اینکه بیش از دو دهه از عمر نوت پد پیش‌فرض در سیستم‌عامل ویندوز گذشته، هنوز هم این ابزار از سمت مایکروسافت بروزرسانی تازه‌ای را دریافت نکرده و تقریبا می‌توان گفت که این ابزار باثبات‌ترین برنامه پیش‌فرض در محیط ویندوز است. از آنجا که نوت پد کاربرد بسیار زیادی در بین توسعه‌دهندگان و کاربران حرفه‌ای رایانه دارد، شاید بد نباشد که با یک ابزار جایگزین امکانات کامل‌تری را به آن اضافه کنید.

نرم افزار نوت پد 3، همان ابزاری است که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اید. حجم کم و سبکی بسیار این ابزار، آن را به یک جایگزین فوق‌العاده برای نوت پد در ویندوز تبدیل کرده است. این نرم افزار، از تمامی امکانات نوت پد در ویندوز پشتیبانی کامل دارد و در کنار آن، امکانات تازه‌تری را نیز در خود جای داده که توجه توسعه‌دهندگان را به خود جلب خواهد کرد. نوت پد 3 از سینتکس کلیه زبان‌های برنامه‌نویسی رایج از قبیل زبان Assembly, BAT, Bash, C, C++, C#, Java, JS, LaTeX, Lua, NSIS, Pascal, Perl, PHP, Python, Ruby, SQL, VB, VHDL, XHTML, XML, Yaml, JSON, MATLAB و … پشتیبانی کامل دارد و با استفاده از آن می‌توانید کلیه سورس‌های فوق را باز کرده و آنان را ویرایش و مجددا ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Notepad3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Notepad3 :

– پشتیبانی از کلیه امکانات پیش‌فرض نوت پد

– امکان باز کردن و ویرایش کلیه سورس کدها

– سازگار با سینتکس زبان‌های برنامه‌نویسی رایج

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و بهینه‌سازی شده

– دارا بودن حجم اندک و قابل حمل بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Notepad3.cover1  300x215 - دانلود Notepad3 6.23.203.2 + Portable - جایگزین نوت پد در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6/5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR