دانلود TaskCanvas 1.4.0 – نظارت بر میزان استفاده از کامپیوتر و برنامه‌ها

دانلود TaskCanvas 1.4.0 - نظارت بر میزان استفاده از کامپیوتر و برنامه‌ها

 

دانلود TaskCanvas

| نظارت بر میزان استفاده از کامپیوتر و برنامه‌ها |

 

TaskCanvas 1.4.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت و نظارت بر میزان استفاده از کامپیوتر در طول زمان روشن بودن سیستم است. همانطور که می‌دانید، با استفاده از یک سیستم رایانه‌ای می‌توان کارهای مختلفی را به انجام رساند. به عنوان مثال، افراد می‌توانند برای سرگرمی در صفحات اینترنت به گشت و گذار مشغول باشند و یا اینکه به خواندن کتاب یا مطالعه بپردازند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که بخش عمده‌ای از زمان روزانه خود را در صفحات اینترنتی و یا انجام بازی‌ها صرف می‌کنند، شاید بهتر باشد که با استفاده از این نرم افزار جدید، میزان فعالیت خود در هریک از این زمینه‌ها را مورد نظارت قرار دهید.

به کمک این برنامه، شما می‌ـوانید به طور دقیق مشاهده کنید که در طول روز تا چه میزان در حال کار با یک برنامه خاص بوده و با این کار، مدیریتی مفید بر کارهای خود داشته باشید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور می‌تواند زمان فعال بودن سیستم و یا عدم استفاده از آن را نیز تشخیص داده و جزئیات مربوطه را در قالب گزارشاتی همراه با مدت زمان دقیق هریک از فعالیت‌ها به شما ارائه نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار TaskCanvas را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TaskCanvas :

– امکان نصب و راه‌اندازی بسیار آسان

– دارا بودن محیط کاملا گرافیکی و زیبا

– امکان نظارت بر میزان استفاده از برنامه‌ها

– امکان نمایش سطوح فعالیت

– توانایی نظارت بر مدت زمان فعال/غیرفعال بودن سیستم

– نمایش گزارشات در قالب نمودارهای بصری

– توانایی برون‌بری اطلاعات برای استفاده در دیگر برنامه‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TaskCanvas.cover1  300x217 - دانلود TaskCanvas 1.4.0 - نظارت بر میزان استفاده از کامپیوتر و برنامه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR