دانلود Streamfab 6.1.1.4 – دریافت ویدیو از سایت‌های پخش آنلاین فیلم

دانلود Streamfab 6.1.1.4 - دریافت ویدیو از سایت‌های پخش آنلاین فیلم

 

دانلود Streamfab

| دریافت ویدیو از سایت‌های پخش آنلاین فیلم |

 

Streamfab 6.1.1.4 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور دانلود محتوای در حال پخش در اینترنت است که با استفاده از آن شما می‌توانید از انواع وب‌سایت‌های پخش صوت و فیلم، دیتای مورد نظر خود را دریافت نمایید. این نرم افزار یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های دانلود استریم موجود در دنیاست که با دارا بودن امکاناتی بسیار گسترده و قابل اطمینان، از جمله‌ی بهترین ابزارها در زمینه دانلود ویدیوهای آنلاین محسوب می‌شود. با این ابزار، کاربر به راحتی می‌تواند ویدیوهای آنلاین را که در وب‌سایت‌های مختلف در حال پخش هستند، به سادگی دریافت و آن‌ها را برای تماشا به صورت آفلاین دانلود کند.

این نرم افزار از هزاران وب‌سایت مختلف پخش آنلاین ویدیو / فیلم پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Amazon Prime Video, Netflix, Disney+, Hulu, Youtube و … اشاره کرد. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه، این است که با این برنامه شما می‌توانید ویدیوها را در کیفیت دلخواه خود تا رزولوشن 8K و همینطور صداها را با بهترین کیفیت EAC3/AC3 5.1 دانلود کنید. با این برنامه شما می‌توانید تبلیغات مزاحم در حین پخش فیلم‌ها را نیز حذف کرده و نسخه فاقد تبلیغات و اصلی فیلم‌ها را داشته باشید. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به سرعت بالای دانلود فایل‌ها، امکانات کاربردی مدیریت دانلود و سازگاری با طیف گسترده وب‌سایت‌های پخش آنلاین صوت و تصویر اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Streamfab را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Streamfab :

– دارا بودن تکنولوژی پیشرفته‌ی دانلود استریم‌های آنلاین

– امکان دانلود از تمامی وب‌سایت‌های پخش صوت و فیلم آنلاین بدون هیچگونه محدودیت

– قابلیت دانلود فیلم و صدا با بالاترین کیفیت در دسترس از آن‌ها

– امکان حذف تبلیغات مزاحم در حین پخش فیلم‌ها در نسخه دانلود شده از فیلم‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Streamfab.cover1  300x183 - دانلود Streamfab 6.1.1.4 - دریافت ویدیو از سایت‌های پخش آنلاین فیلم Streamfab.cover2  300x179 - دانلود Streamfab 6.1.1.4 - دریافت ویدیو از سایت‌های پخش آنلاین فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 365 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR