دانلود Rizonesoft Pixel Repair 11.1.1.1008 Beta – نرم افزار تعمیر پیکسل گیر کرده صفحه نمایش

دانلود Rizonesoft Pixel Repair 11.1.1.1008 Beta - نرم افزار تعمیر پیکسل گیر کرده صفحه نمایش

 

دانلود Rizonesoft Pixel Repair

| نرم افزار تعمیر پیکسل گیر کرده صفحه نمایش |

 

Rizonesoft Pixel Repair 11.1.1.1008 Beta نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای تعمیر مشکلات صفحه نمایش (گیر کردن پیکسل) است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید مشکلات مانیتور رایانه دسکتاپ یا لپ تاپ را تشخیص داده و آن‌ها را برطرف نمایید. در دنیای دیجیتال، صفحه نمایش همه آن چیزی است که برای تعامل به آن دسترسی داریم. با این حال، ممکن است بر روی صفحه پیکسل‌هایی ثابت و بی‌حرکت توجه شما را به خود جلب کرده باشد. سوختگی پیکسل‌ها، از جمله مشکلات پرتکراری است که هرگونه صفحه نمایش رایانه، موبایل، تلویزیون و … را درگیر می‌کند. پیکسل‌های گیر کرده با پیکسل‌های سوخته تفاوت دارند؛ زیرا که دسته‌ی اول را می‌توان به روش‌های مختلف تعمیر کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید پیکسل‌های گیر کرده در صفحه نمایش‌های LCD/OLED را تعمیر کنید. این نرم افزار که به صورت آفلاین کار می‌کند، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید کلیه مشکلات مرتبط با گیر کردن پیکسل‌ها در صفحه نمایش را برطرف کنید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که می‌توان با استفاده از آن هرگونه ایراد موجود در پیکسل‌های صفحه را دید و در صورت امکان آن را تعمیر کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Rizonesoft Pixel Repair را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Rizonesoft Pixel Repair :

– امکان تشخیص هرگونه ایراد پیکسلی در صفحه نمایش

– امکان تست پیکسل‌های صفحه و تشخیص پیکسل سوختگی و یا گیر کردن پیکسل‌ها

– امکان تعمیر پیکسل‌های گیر کرده به صورت نرم افزاری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rizonesoft Pixel Repair.cover1  278x300 - دانلود Rizonesoft Pixel Repair 11.1.1.1008 Beta - نرم افزار تعمیر پیکسل گیر کرده صفحه نمایش Rizonesoft Pixel Repair.cover2  278x300 - دانلود Rizonesoft Pixel Repair 11.1.1.1008 Beta - نرم افزار تعمیر پیکسل گیر کرده صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR