دانلود ClipboardActions 0.6.0 Alpha – نرم افزار مدیریت کلیپ بورد

دانلود ClipboardActions 0.6.0 Alpha - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد

 

دانلود ClipboardActions

| نرم افزار مدیریت کلیپ بورد |

 

ClipboardActions 0.6.0 Alpha نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور مدیریت کلیپ بورد در ویندوز است که می‌تواند با امکاناتی ساده و جذاب، محتوای کلیپ بورد را برای شما به راحتی کنترل و مدیریت نماید. نرم افزارهای مدیریت کلیپ بورد نرم افزارهایی هستند که حافظه کلیپ بورد را در سیستم عامل شما مدیریت می‌کنند. کلیپ بورد، یک بخش از حافظه رایانه است که مطالبی را که شما در طول استفاده از کامپیوتر کپی می‌کنید، ذخیره می‌کند. معمولاً کپی و کات کردن متن، تصاویر، لینک‌ها و فایل‌ها در کلیپ بورد ذخیره می‌شوند. نرم افزارهای مدیریت کلیپ بورد به شما اجازه می‌دهند تا محتوای کپی شده را در بخش‌های مختلف مدیریت کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید انواع محتوای قابل کپی و انتقال را به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم کنید

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که با هدف مدیریت هرچه بهتر حافظه کلیپ بورد توسعه یافته و امکاناتی جامع در این زمینه را برای شما افراهم می‌کند. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که در هر لحظه بتوانید دیتای موجود در کلیپ بورد ویندوز را ببینید و با استفاده از پترن‌هایی از پیش آماده شده، عملیات خاصی را به محض کلیک بر روی Copy/Cut در سیستم اجرا کنید. بر اساس محتوای قرار گرفته در حافظه کلیپ بورد، دستورات کاربر قابل اجراست و شما می‌توانید با استفاده از مجموعه‌ای از الگوهای از پیش آماده شده، این نرم افزار را به شکلی منعطف برای نیازهای خود مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FreedomGPT را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ClipboardActions :

– امکان تعریف الگوهای آماده برای اجرای دستورات مورد نظر همزمان با قرار گرفتن محتوای جدید در کلیپ بورد

– امکان مدیریت حافظه کلیپ بورد در ویندوز و مشاهده محتوای آن

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

ClipboardActions.cover1  300x74 - دانلود ClipboardActions 0.6.0 Alpha - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ClipboardActions.cover2  300x295 - دانلود ClipboardActions 0.6.0 Alpha - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 256 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR