دانلود Metalith 11.04 – نرم افزار مشاهده و ویرایش متادیتای تصاویر

دانلود Metalith 11.04 - نرم افزار مشاهده و ویرایش متادیتای تصاویر

 

دانلود Metalith

| نرم افزار مشاهده و ویرایش متادیتای تصاویر |

 

Metalith 11.04 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ویرایش اطلاعات مربوط به عکس‌ها است. به عنوان مثال، فرض کنید یک عکس را با استفاده از گوشی همراه خود گرفته‌اید. فایل‌های تصویری به طور طبیعی از مشخصاتی مانند نام فایل، اندازه، فرمت و تاریخ ایجاد برخوردار هستند. اما با استفاده از متادیتا، شما می‌توانید اطلاعاتی دیگری را به این عکس اضافه کنید. این اطلاعات می‌توانند شرحی از محتوای عکس، دسته‌بندی، توضیحات فنی، موقعیت مکانی عکس‌برداری، نام دستگاهی که عکس را ثبت رسانده و سایر اطلاعات مربوط به این تصویر باشند. این دست از اطلاعات را به عنوان متادیتای تصایر می‌شناسیم. اگر که قصد به‌اشتراک‌گذاری یک عکس به‌خصوص در فضای وب را دارید، به خاطر داشته باشید که از طریق این متادیتا، افراد مختلف می‌توانند اطلاعات زیادی را در مورد شما کسب کنند. بنابراین اگر که می‌خواهید از این موضوع جلوگیری کنید، حتما لازم است که قبل از به‌اشتراک‌گذاری عکس در فضای آنلاین، نسبت به ویرایش و دستکاری متادیتای عکس‌ها اقدام کنید.

با اضافه شدن متادیتا به عکس، شما قادر خواهید بود اطلاعات دقیق‌تری را در مورد آن عکس ارائه دهید. در نتیجه، هنگامی که این عکس به اشتراک گذاشته می‌شود یا در برنامه‌های مشاهده عکس استفاده می‌شود، اطلاعات توضیحی مفیدی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهید. اما در برخی اوقات، کاربر تمایلی به‌اشتراک‌گذاری تمامی این اطلاعات ندارد و می خواهد آن‌ها را ویرایش یا حذف کند. در این مطلب برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید متادیتای تصاویر را به شکلی ساده و سریع ویرایش و حذف کنید و از این طریق به نحوی از حریم خصوصی خود در برابر اطلاعات مربوط به تصاویری که در اینترنت به ‌اشتراک می‌گذارید، حفاظت کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Scrnli را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Scrnli :

– پشتیبانی از انواع متایدتای TIFF, Exif, IPTC, XMP

– پشتیبانی از فرمت‌های مختلف گرافیکی شامل TIFF, JPEG, DNG, MPO و …

– امکان ویرایش و تغییر در متادیتای تصاویر مربوط به دوربین‌های Sony ARW, Canon CR2, Canon CR3, Nikon NEF, Nikon NRW, Olympus ORF, Pentax PEF, Fujifilm RAF, Panasonic RW2, Samsung SRW RAW

– امکان ایجاد، ویرای شو یا حذف متادیتای تصاویر

– قابلیت مشاهده متادیتای عکس‌ها شامل مشخصات دستگاه ثبت کننده عکس، موقعیت مکانی (GPS) ثبت عکس و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Metalith.cover1  300x169 - دانلود Metalith 11.04 - نرم افزار مشاهده و ویرایش متادیتای تصاویر Metalith.cover2  300x169 - دانلود Metalith 11.04 - نرم افزار مشاهده و ویرایش متادیتای تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR