دانلود بازی ایرانی کابوس دشمن برای اندروید

دانلود بازی ایرانی کابوس دشمن برای اندروید

 

دانلود بازی کابوس دشمن برای اندروید

| بازی ایرانی و اکشن کابوس دشمن برای اندروید |

 

کابوس دشمن نسخه 1.0 نام یکی دیگر از بازی های موفق و اکشن ایرانی است که به تازگی برای گیمرهای گوشی ها و تبلت های اندرویدی فارسی زبان عرضه گردیده است. اگر شما هم از طرفداران سری بازی های شوتر و تیر اندازی اول شخص باشید ، احتمالا این بازی وطنی یکی از بهترین انتخاب ها از میان گیم های فارسی برایتان خواهد بود. در این بازی ، شما می توانید به انتخاب خودتان ، با انتخاب یکی از 7 کاراکتر در دسترس ، به جنگ دشمن های تکفیری و تروریست ها بروید. در ابتدای این بازی ، شما تنها امکان انتخاب یک سرباز ساده با لباس های کاملا ایرانی و وطنی را دارید ، رفته رفته با جمع آوری پول بیشتر می توانید به درجه های بالاتر و شخصیت هایی با مهارت های پیشرفته تر نیز دسترسی پیدا کنید.

کابوس دشمن ، روایتی وطنی و بسیار دلاورانه از جنگنده ها و مدافعانی ست که برای دفاع از سرزمین ، به جنگ تروریست های تکفیری می روند ، ضمن گرامی داشت یاد تمامی رزمندگانی که شجاعانه چه امروز و چه در گذشته به جمع مدافعین حرم پیوسته اند ، بازی کابوس دشمن نیز یکی از چشم اندازهای زیبا و دلاورانه این غیورمردان سرزمین ایران را به تصویر می کشاند. امید است با دانلود این بازی ، ضمن حمایت از بازی سازان ایرانی ، از گیم پلی زیبا و وطنی آن لذت کافی را ببرید. هم اکنون می توانید بازی کابوس دشمن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Enemy1 Enemy2 Enemy3 Enemy4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 87.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR