دانلود TatukGIS Viewer 5.52.0.2431 – نرم افزار چندمنظوره‌ی نمایش داده‌های جغرافیایی

دانلود TatukGIS Viewer 5.52.0.2431 - نرم افزار چندمنظوره‌ی نمایش داده‌های جغرافیایی

 

دانلود TatukGIS Viewer

| نرم افزار چندمنظوره‌ی نمایش داده‌های جغرافیایی |

 

TatukGIS Viewer 5.52.0.2431 نام یک ابزار قدرتمند و رایگان در زمینه‌ی مشاهده و رندر کردن بیش از 75 نوع فرمت از فایل‌های نقشه و اطلاعات جغرافیایی است که به شما اجازه می‌دهد که همه‌ی انواع این فرمت‌ها و ساختارهای داده‌ای در حوزه GIS را با سهولت بسیار به نمایش درآورید. این برنامه در واقع یک اپلیکیشن قدرتمند در حوزه GIS است که از انواع فرمت‌های GIS/CAD پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به سازگاری با پروژه‌های مربوط به ArcView, MapInfo, ArcExplorer اشاره کرد. پیش از این، نرم افزار دیگری تحت عنوان TatukGIS Editor در دسترس شما عزیزان قرار گرفت که به واسطه‌ی آن، بتوانید انواع داده‌های این حوزه را ویرایش و یا دستکاری کنید.

نسخه‌ای از این نرم افزار در که در حال حاضر در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد، در واقع یک ابزار نمایش‌دهنده‌ی دیتای جغرافیایی و پروژه‌های نقشه‌برداری است که با انواع فرمت‌های Vector, Image, Grid سازگاری دارد. این نرم افزار باانواع سیستم‌های مختصات قابلیت مچ شدن داشته و بیش از 5 هزار سیستم از پیش تعیین شده دارد. این برنامه از انواع ابزارهای مرتبط و فایل فرمت‌ها، وکتور و پایگاه‌های داده‌ای مختلف نظیر JPEG2000, OSM, S57, CSV, JSON, CADRG, GeoTIFF, ESRI ArcSDE & ArcSDE Raster, OpenGIS SQL Layer, Oracle Spatial & GeoRaster, MSSQL Spatial Server پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای نمایش پروژه‌های مذکور به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار TatukGIS Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TatukGIS Viewer :

– امکان فراخوانی نقشه‌ها برای آنالیز و تحلیل

– قابلیت مطالعه نقشه با امکان زوم کردن بر روی قسمت‌های مختلف

– امکان قرار دادن چندین فایل وکتور در پروژه

– امکان کار بر روی نقشه‌ها به صورت لایه لایه

– دارا بودن امکان سیستم لیبل‌گذاری پیشرفته برای لایه‌ها

– سازگاری با هزاران سیستم مختصات مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TatukGIS Viewer.cover1  300x258 - دانلود TatukGIS Viewer 5.52.0.2431 - نرم افزار چندمنظوره‌ی نمایش داده‌های جغرافیایی TatukGIS Viewer.cover2  300x258 - دانلود TatukGIS Viewer 5.52.0.2431 - نرم افزار چندمنظوره‌ی نمایش داده‌های جغرافیایی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 169 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR