در رشت کجا بمانیم؟

 

 

اگر بخواهید سفری به دور گیلان داشته باشید شهر رشت بهترین نقطه برای اقامت است. شما می‌توانید در هتل رشت اقامت داشته باشید و با یک ساعت رانندگی یا حتی کمتر به فومن، بندرانزلی، ماسوله، ماسال و دیگر شهرهای بکر گیلان سر بزنید. اما پیدا کردن بهترین محل اقامت در رشت به چیزهای زیادی بستگی دارد.

 

آیا می‌خواهید در مرکز شهر باشید؟ دلتان یک هتل لوکس می‌خواهد یا به دنبال اقامتگاه ارزان و سوییت در رشت هستید؟ در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های رشت را از پنج ستاره تا سه ستاره به شما معرفی کنیم.

 

  1. هتل کادوس| معروف ترین هتل رشت

هتل کادوس تنها هتل پنج ستاره رشت است، این هتل در منطقه منظریه رشت قرار دارد و می‌توان گفت بهترین هتل این شهر محسوب می‌شود. مهم‌ترین نکته درباره هتل کادوس دسترسی راحت این هتل به تمام نقاط رشت است، چراکه در قلب رشت قرار دارد. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به باغ محتشم بروید و از نشستن کنار رودخانه لذت برید. البته با اقامت در این هتل رشت تا سایر نقاط دیدنی رشت چه پیاده و چه با ماشین فاصله زیادی ندارید.

هتل کادوس به جز اتاق‌ های لوکس همراه با مینی بار، چای ‌ساز، تلویزیون و حمام اختصاصی خدمات دیگری هم دارد. این هتل چند زمین تنیس و یک استخر دارد. اما شاید دلچسب‌ترین بخش اقامت در این هتل پنج ستاره رشت باغ و فضای پیاده روی این هتل باشد.

هتل کادوس یک باغ زیبا دارد، این باغ علاوه‌ بر این که منظره زیبایی به پنجره اتاق شما می‌دهد، بهترین مکان برای خوردن یک صبحانه در میان بوی نم و جنگل‌های شمال است. اگر شانس همراهتان باشد و با باران‌های سیل‌آسای رشت مواجه نشوید، رستوران فضای باز هتل بهترین نقطه رشت برای امتحان کردن غذاهای محلی گیلان است. هتل کادوس رشت چند رستوران، یک چای خانه سنتی و یک کافی شاپ دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی، غذاهای محلی گیلان و انواع نوشیدنی‌ها را در رستوران و کافی شاپ این هتل امتحان کنید. اما شما در رشت هستید، این یعنی باید دریا و جنگل را هم زمان ببینید.

این هتل رشت تا بندر انزلی و دریا فقط 30 کیلومتر فاصله دارد، از سمتی جنگل های رشت هم در چند کیلومتری شماست. اگر می‌خواهید از اقامت نه تنها در رشت بلکه در تمام گیلان لذت ببرید، این هتل پنج ستاره رشت می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

images 1671360271 - در رشت کجا بمانیم؟

 

  1. هتل شبستان| تنها هتل چهار ستاره رشت

هتل شبستان، یکی از مدرن ‌ترین هتل های رشت است. این هتل سه مدل اتاق دارد:

  • اتاق های تیپ A
  • اتاق های تیپ B
  • اتاق های تیپ C

اتاق های تیپ B و C در طبقه دوم تا چهارم قرار دارند و اتاق های تیپ Aهمگی در طبقه چهارم هستند. تفاوت اتاق‌ های تیپ A با دیگر اتاق ها در این است که تمام اتاق ‌های این تیپ مجهز به وسایل ورزشی هستند. شما در اتاق هتلتان یک باشگاه شخصی دارید و از سمتی منظره این اتاق‌ ها زیباتر است.

اما این به آن معنا نیست که اقامت در سایر اتاق‌ های این هتل رشت نمی‌تواند جذاب باشد. تمام اتاق‌ های هتل شبستان مجهز به جکوزی هستند. چه در شرجی و تابستان به رشت بروید و چه در پاییز و سرمای زمستان، جکوزی در آب ‌و هوای شمال همیشه دلچسب است. علاو بر این تمام اتاق‌ های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان، یخچال و چای‌ ساز هستند.

 

البته نباید رستوران و کافی شاپ این هتل چهارستاره رشت را فراموش کنید. اگر می‌خواهید طعم غذاهای محلی گیلان از خاطرتان فراموش نشود باید غذاهای هتل شبستان را امتحان کنید. هتل شبستان رشت فقط چند دقیقه با پارک ملت فاصله دارد، البته فاصله این هتل رشت از سایر جاهای دیدنی شهر مثل بازار روز، میدان شهرداری، سبزه میدان، یا باغ محتشم با ماشین کمتر از 10 دقیقه طول می‌کشد. هتل شبستان یکی از بهترین هتل های رشت با موقعیت جغرافیایی مناسب، امکانات رفاهی و البته پارکینگ رایگان است.

images 1671360272 - در رشت کجا بمانیم؟

 

هتل پامچال رشت|باسابقه ترین هتل رشت

هتل پامچال قدیمی ترین هتل رشت محسوب می‌شود که از سال 1343 تا امروز میزبان مسافران این شهر بوده است. اما شما به‌هیچ‌عنوان با یک هتل قدیمی یا اتاق ها و سایل از کار افتاده مواجه نیستید. این هتل یکی از بهترین هتل های رشت به شمار می‌رود.

اگر قصد دارید یک اقامت به صرفه اما لوکس داشته باشید، باید به سراغ این هتل سه ستاره رشت بروید. اگر می‌خواهید سفری دسته‌جمعی با دوستان یا خانواده به رشت داشته باشید، همچنان این هتل رشت بهترین انتخاب است. هتل پامچال اتاق ‌های دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته دارد و شما به راحتی می‌توانید با هزینه مناسب یک سفر خانوادگی یا دوستانه را در این هتل تجربه کنید.

اما اگر قصد دارید در این هتل رشت اقامت داشته باشید، حداقل یک بار غذاهای گیلانی هتل پامچال را امتحان کنید. رستوران هتل پامچال برای صرف صبحانه، ناهار و شام با غذاهای سنتی ایرانی و همچنین غذاهای گیلانی در خدمت شماست. اما مهم‌ترین نکته‌ای که اقامت در هتل پامچال را دلپذیر می‌کند، موقعیت جغرافیایی این هتل رشت است. هتل پامچال در مرکز شهر رشت قرار دارد و شما با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از خیلی از جاهای دیدنی رشت دیدن کنید.

 

images 1671360274 - در رشت کجا بمانیم؟

 

لیست هتل های رشت

images 1671360275 - در رشت کجا بمانیم؟

 

رزرو ارزان ترین هتل های رشت در فلای تودی

فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است. مهم نیست چه مدل هتلی را می‌خواهید در رشت رزرو کنید! اگر به اندازه یک سفر ارزان قیمت یا حتی لوکس به رشت پس‌انداز دارید، باید فلای تودی را امتحان کنید.

این سایت منبع متنوع ترین هتل ها در تمام ایران است. در کدام شهر شمال قصد دارید اقامت داشته باشید؟ می‌توانید بهترین هتل های شمال را با تخفیف‌های بیشتر از 50 درصد در این سایت پیدا کنید. شما با یک جست‌وجو کوتاه متوجه تنوع اقامتگاه ‌ها و از آن مهم‌تر قیمت‌ های فلای تودی می‌شوید. چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ هتل آپارتمان، هاستل یا هتل پنج ستاره ؟ چه قیمتی مدنظرتان است؟ چندنفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب شما فیلتر شده است.

 

از همه مهم‌تر اینکه فلای تودی هتل ها را بر اساس ارزان ترین قیمت دسته‌بندی می‌کند. کافی است سری به این سایت بزنید تا متوجه شوید که خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌تواند ارزان‌تر و راحت‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کنید. می‌خواهید بلیط پرواز و هتل رشت را به راحتی و در چند دقیقه بخرید؟ این سایت ویژگی‌های جالبی برای این کار دارد. شما می‌توانید با استفاده از نمودار قیمتی ارزان ترین زمان سفر به رشت را پیدا کنید. حالا می‌توانید در چند دقیقه بلیط پرواز و هتلتان را با قیمت مناسب رزرو کنید.

اما اگر حوصله زیرورو کردن سایت های خرید بلیط برای پیدا کردن ارزان ترین قیمت را ندارید یا نگران هستید که قیمت بلیط هواپیما در تاریخ مدنظرتان ارزان‌تر شود، کافی است به فلای تودی سر بزنید و گزینه اطلاع از آخرین قیمت بلیط را فعال کنید. حالا آخرین قیمت بلیط بدون آن که به سایت سر بزنید برایتان ایمیل و پیامک می‌شود. از تمام این‌ها گذشته اگر در هریک از مراحل رزرو هتل یا خرید بلیط به مشکل برخوردید می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR