دانلود MindMapper Pro / Arena 24.9302a – نرم افزار طراحی و ترسیم نقشه‌های ذهنی

دانلود MindMapper Pro 21.9203p(22) - نرم افزار طراحی و ترسیم نقشه‌های ذهنی

 

دانلود MindMapper Pro

| نرم افزار طراحی و ترسیم نقشه‌های ذهنی |

 

MindMapper Pro 21.9203p(22) / Arena 24.9302a نرم افزاری است که به طور خاص و ویژه، برای طراحی نقشه‌های ذهنی طراحی شده و کاربر با استفاده از آن، می‌تواند نقشه‌هایی پیچیده و پر از جزئیات را ترسیم کند. با این ابزار، کاربر می‌توانید از اشکال هندسی و کلیپ آرت‌های مختلف استفاده و هرگونه ایده یا افکار خود را به شکل تصویری به نمایش درآورد. این نرم افزار با دارا بودن امکانات متعدد در این زمینه، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. کاربر می‌تواند به سرعت یک پرژوه جدید را ایجاد و در آن، هرگونه ایده یا افکار خود را به تصویر بکشد و بر اساس آن، تصمیم‌گیری نماید.

یک نرم افزار نقشه ذهنی، به شما کمک می‌کند که بتوانید حدود مدیریت یک پروژه کامل را مشخص کنید. از برنامه‌ریزی تا ساخت استراتژی کسب و کار، آموزش، پیشرفت پروژه و … از اصلی‌ترین قابلیت‌های این روش در ترسیم نقشه و ایده‌ها یا افکار هستند. با توجه به محبوبیت روز افزون ابزارهای طراحی و ترسیم نقشه‌های ذهنی، این روزها شمار متعددی از آن‌ها در دسترس هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزار جدیدی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا بتوانید هرگونه ایده، طرح یا نقشه ذهنی را در آن ترسیم و به بهترین نتایج در زمینه‌های مختلف برسید.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MindMapper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MindMapper Pro :

– فراهم‌سازی محیطی یکپارچه و پر امکانات برای طراحی و ترسیم نقشه‌های ذهنی

– فراهم‌سازی یکجای سه ابزار: نقشه، داشبرد و پلنر

– امکان برین استورم، ترسیم هرگونه نقشه یا ایده برای مدیریت حرفه‌ای پروژه‌ها

– دارا بودن ده‌ها تمپلیت از پیش آماده و امکان برقراری ارتباط‌های خطی بین مراحل مختلف

– فراهم‌سازی امکان همکاری بهتر با دیگر اعضای تیم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

MindMapper Pro.cover1  300x182 - دانلود MindMapper Pro / Arena 24.9302a - نرم افزار طراحی و ترسیم نقشه‌های ذهنی MindMapper Pro.cover2  300x182 - دانلود MindMapper Pro / Arena 24.9302a - نرم افزار طراحی و ترسیم نقشه‌های ذهنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 151/153 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR