دانلود Feem 5.12 – نرم افزار انتقال عکس، فیلم، آهنگ و هر نوع دیتا بین دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS

دانلود Feem - نرم افزار انتقال عکس، فیلم، آهنگ و هر نوع دیتا بین دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS

 

دانلود Feem

| نرم افزار انتقال عکس، فیلم، آهنگ و هر نوع دیتا بین دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS |

 

Feem 5.12 یک اپلیکیشن جدید، کاربردی و بسیار قدرتمند در زمینه‌ی انتقال داده هر نوع دیتا بین رایانه دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند است که با دارا بودن نسخه‌ی اختصاصی برای هریک از این سیستم‌عامل‌ها، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید اطلاعات مورد نظر خود را با سهولت و سادگی بیشتر با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید. این برنامه، قادر است هر نوع دیتا شامل عکس، فیلم و یا موسیقی را بین دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS برای شما منتقل کند. در واقع شما و دوستان یا اعضای خانواده با نصب کردن نسخه مخصوص دستگاه خود، می‌توانید به راحتی اطلاعات را ارسال یا دریافت کنید. این برنامه، برای انتقال دیتا نیاز به ارتباط اینترنتی هم ندارد و شما می‌توانید به طور بی‌سیم، اطلاعات مدنظر خود را مستقیما به دستگاه مقصد ارسال کنید.

فیم، یک نرم‌افزار انتقال فایل برای انتقال داده‌ها از یک دستگاه به دیگر است که از کلیه دیوایس‌های رایج پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار امکان انتقال فایل‌ها از گوشی هوشمند یا کامپیوتر به دستگاه دیگر را فراهم می‌کند. این برنامه از اتصال مستقیم Wi-Fi یا بلوتوث برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کند و برنامه ای است که برای دستگاه‌های مختلف ویندوز، مک، اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. این برنامه می‌توان برای انتقال عکس، ویدیو، اسناد و داده‌های دیگر به صورت سریع و آسان استفاده کرد. امکان انتقال دیتا با سرعت 50 برابری به نسبت تکنولوژی بلوتوث، انتقال سریع و آسان فایل‌های سنگین (پرحجم)، نبود محدودیت در انتقال دیتا و امنیت بسیار بالا در حین اطلاعات دیتا از جمله‌ی اصلی‌ترین ویژگی های این نرم افزار به شمار می‌روند که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Feem را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Feem :

– امکان انتقال سریع دیتای پرحجم بدون نیاز به اینترنت

– نبودن محدودیت حجم انتقالی دیتا

– امنیت بسیار بالا در انتقال دیتا

– سازگاری با iPhone, iPad, Android, Mac, Windows, Linux

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Feem.cover1  169x300 - دانلود Feem 5.12 - نرم افزار انتقال عکس، فیلم، آهنگ و هر نوع دیتا بین دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS Feem.cover2  169x300 - دانلود Feem 5.12 - نرم افزار انتقال عکس، فیلم، آهنگ و هر نوع دیتا بین دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/DMG/AppImage/APK/iOS
  • حجم : 1 ~ 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR