دانلود تقویم 99 پرسپولیس – تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس تهران

دانلود تقویم 99 پرسپولیس - تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس تهران

 

دانلود تقویم 99 پرسپولیس

| تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس تهران |

 

تقویم 99 ؛ مطابق رسم هرسال در وب‌سایت فارسی یاس دانلود، برای سال 1399 هجری شمسی هم مجموعه تقویم رسمی را با انواع پس‌زمینه‌ها خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه کردیم. این مجموعه تصاویر، در واقع تصاویر پس‌زمینه + تقویم رسمی سال 99 هجری شمسی استخراج شده از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بود که شما عزیزان با دانلود آن می‌توانید همواره به تقویم روز در پس‌زمینه سیستم خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، تصمیم گرفتیم تقویم 99 هجری شمسی را برای شما دوست‌داران تیم‌های باشگاهی داخلی نیز منتشر کنیم که در همین راستا پیش‌تر تقویم 99 ویژه هواداران استقلال تهران در اختیار شما عزیزان قرار گرفت.

شما عزیزان بازدیدکننده وب‌سایت یاس دانلود در صورتی از هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس تهران هستید، هم‌اکنون می‌توانید تقویم رسمی 99 هجری شمسی را با پس‌زمینه بازیکنان باشگاه دریافت نموده و به اطلاعات کامل رویدادها، مناسبت‌ها و … در این نسخه دسترسی داشته باشید. همچنین این تقویم در سایز بسیار بزرگ و با کیفیت مطلوب آماده گردیده که در صورت تمایل بتوانید آن را چاپ و بر روی دیوار اتاق یا محل کار خود نصب کنید. شما هم اکنون می توانید تقویم 99 با ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس تهران را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

حیوان سال 99 : موش

زمان و لحظه تحویل سال 1399 : ساعت 7 و 19 دقیقه و 37 ثانیه

روز جمعه 1 فروردین 1399 هجری شمسی

مطابق 25 رجب 1441 هجری قمری و 20 مارس 2020 میلادی

 

 

پیش‌نمایش تقویم 99 ویژه هواداران باشگاه استقلال:

 

PerspolisFC.cover1  191x300 - دانلود تقویم 99 پرسپولیس - تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس تهران PerspolisFC.cover2  191x300 - دانلود تقویم 99 پرسپولیس - تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس تهران

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JPG
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR