دانلود بازی Brave Ninja 1.05 – نینجای شجاع برای اندروید

دانلود بازی Brave Ninja 1.05 - نینجای شجاع برای اندروید

 

دانلود بازی Brave Ninja برای اندروید

| بازی نینجای شجاع برای اندروید |

 

Brave Ninja 1.05 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Candy Mobile برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. کاراکترهای نینجا، همواره از محبوبیت بالایی در بازی‌های کامپیوتری، فیلم‌ها و یا حتی افسانه‌ها برخوردار بوده‌اند. در این بازی اندرویدی، این فرصت برای شما محیاست که ظاهر خود را همانند یک نینجا تغییر داده و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید. خوشبختانه در این بازی خبری از دشمنان متخاصم نیست؛ به جای آن شما می‌بایست تمامی مهارت‌های یک نینجای واقعی را فرا بگیرید و سپس در زمان‌های لازم آنان را به اجرا بگذارید.

از جمله مهارت‌های یک نینجا می‌توان به جاسوسی از موقعیت‌های مختلف، نفوذ در محل‌های خاص، مبارزات تن به تن و بسیاری دیگر اشاره کرد که در این بازی شما می‌توانید تمامی آنان را به کاراکتر خود یاد دهید. هم اکنون می توانید بازی Brave Ninja را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Brave Ninja :

– دارا بودن 15 گیم‌پلی منحصر به فرد و 3 کاراکتر نینجای مختلف

– قابلیت دست‌یابی به قدرت‌ها و توانایی‌های ویژه

– صداپردازی عالی حرکات

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Brave Ninja1 90x150 - دانلود بازی Brave Ninja 1.05 - نینجای شجاع برای اندروید Brave Ninja2 90x150 - دانلود بازی Brave Ninja 1.05 - نینجای شجاع برای اندروید Brave Ninja3 90x150 - دانلود بازی Brave Ninja 1.05 - نینجای شجاع برای اندروید Brave Ninja4 90x150 - دانلود بازی Brave Ninja 1.05 - نینجای شجاع برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR