دانلود Efficient Password Manager Pro 5.60 Build 555 نرم افزار مدیریت پسورد

دانلود Efficient Password Manager Pro 3.71 Build 371 نرم افزار مدیریت پسورد

دانلود Efficient Password Manager Pro

نرم افزار مدیریت پسورد + نسخه پرتابل

 

Efficient Password Manager Pro 5.60 Build 555 اگر نگران این هستید مبادا رمز های عبور خود را فراموش کنید, ما به شما نرم افزار کارامدی در این زمینه معرفی می کنیم که وظیفه مدیریت رمز های عبور را بر عهده دارد. نرم افزار Wfficient Password Manager Pro  تمامی اطلاعات عمومی مربوط به رمزهای عبور شما را در خود ذخیره می کند. این برنامه علاوه بر ذخیره رمزهای عبور سیستمی , قابلیت ذخیره پسوردهای وب سایتها, کدهای ثبت نام در سایت ها, کلمات عبور حساب های FTP را دارا میباشد.
قابلیت دیگر نرم افزار که قابل توجه میباشد تولید پسورد های امنیتی میباشد, که به کاربر کمک می کند تا در عرض چند صدم ثانیه یک رمز قدرتمند تولید کرده و به کابر ارائه دهد. در واقع رمزهای عبور تولید شده توسط این برنامه امن تر خواهد بود. رابط کاربری ای نبرنامه بسیار زیبا و شیک میباشد و شامل 8 تم بسیار زیبا میباشد, در آخر می توان گفت شما با این برنامه فقط کافیست به جای حفظ تعداد متعددی رمز فقط یک رمز عبور را به خاطر بسپارید. این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید این برنامه Efficient Password Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Efficient Password Manager:

– قابلیت تولید رمزهای عبور با امنیت بالا

– امکان جستجوی آسان رمزهای عبور

– دارای تم و سبک های چندگانه

– قابلیت ذخیره رمزهای عبور وب سایت ها] کدهای ثبت نام , رمزهای FTP

– قابلیت ذخیره اطلاعات رمزهای عبور

– ایمنی بالای نرم افزار

– پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Efficient Password Manager Pro 3.60 Build 352 نرم افزار مدیریت رمزعبور

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR