دانلود Cryptainer LE 15.2.5 – نرم افزار رمزگذاری قدرتمند فایل‌ها

دانلود Cryptainer LE 15.2.5 - نرم افزار رمزگذاری قدرتمند فایل‌ها

 

دانلود Cryptainer LE

| نرم افزار رمزگذاری قدرتمند فایل‌ها |

 

Cryptainer LE 15.2.5 نام یک محصول نرم افزاری ساده و کاربردی در زمینه رمزگذاری 128 بیتی فایل‌ و حافظه است که کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند از اطلاعات حساس خود به خوبی محافظت کند. این برنامه به طور خاص به منظور محافظت از امنیت اطلاعات شما طراحی شده و با متدهای قدرتمند و پیشرفته‌ای که دارد، از امکان دسترسی غیرمجاز دیگر افراد به اطلاعات شما جلوگیری به عمل می‌آورد. از آنجا که این روزها بخش مهمی از اطاعات شخصی کاربران در فضای دیجیتال نگهداری می‌شود، بحث امنیت و محافظت از آن‌ها از اهمیتی ویژه برخوردار است. از این روی، بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی هستند تا به کمک آن‌ها بتوان فایل‌ها را رمزگذاری کرد و از دسترسی‌های غیرمجاز و سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

به منظور محافظت کردن از اطلاعات، ابزارهای مختلفی در دسترس کاربران قرار دارد. یکی از روش‌های امن و قابل اطمینان، استفاده از نرم افزاری است که در این مطلب از سایت یاس دانلود آن را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این برنامه، یک کیف امن را در سیستم شما ایجاد می‌کند و تنها کافی‌ست آن دسته از اطلاعات ساس خود که قصد محافظت از آن‌ها را دارید به محیط برنامه فراخوانی کنید تا به راحتی این برنامه بر روی آن رمزهایی قوی و غیرقابل شکستن قرار دهد. از این برنامه می‌توانید هم برای محافظت از فایل و هم برای محافظت از حافظه‌های خود استفاده کنید و بدین ترتیب از امنیت بالای اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Cryptainer LE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cryptainer LE :

– امکان رمزگذاری فایل و فولدرها به صورت ریل تایم

– قابلیت رمزگذاری سریع فایل‌ها و فولدرها

– عدم محدودیت فرمت در رمزگذاری و محافظت از دیتای کاربر

– دارا بودن عملیات و کارکرد بسیار آسان و سریع

– امکان محافظت از حافظه‌ها

– امکانات ساده و کاربردی به منظور نگهداری ساده و امن پسوردها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cryptainer LE.cover1  300x171 - دانلود Cryptainer LE 15.2.5 - نرم افزار رمزگذاری قدرتمند فایل‌ها Cryptainer LE.cover2  300x171 - دانلود Cryptainer LE 15.2.5 - نرم افزار رمزگذاری قدرتمند فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR