دانلود WinCan VX 1.2018.4.1 – نرم افزار بررسی فاضلاب‌های شهری

دانلود WinCan VX 1.2018.3.5 - نرم افزار بررسی فاضلاب‌های شهری

 

دانلود WinCan VX

| نرم افزار بررسی فاضلاب‌های شهری |

 

WinCan VX 1.2018.4.1 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه بررسی و نگهداری فاضلاب‌های شهری است. عیب‌یابی شبکه‌های فاضلاب، نیازمند این است که مهندسین درک صحیحی از عملکرد سیستم و پیش‌بینی طرق نگهداری آن داشته باشند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید در نهایت سادگی اطلاعات مختلف را جمع‌آوری کرده و آنان را با استانداردهای موجود مطابقت دهید. این نرم افزار، یکی از بهترین ابزارها در زمینه بررسی و عیب‌یابی شبکه‌های فاضلاب به شمار رفته و سازمان‌های آب و فاضلاب مختلفی از سراسر دنیا، کاربر آن هستند.

عملکرد اصلی این نرم افزار، از جمع‌آوری داده‌های مربوط به وضعیت شبکه‌ها آغاز شده و مهندسین را قادر می‌سازد تا بسیاری از تصمیمات مربوط به پروژه‌های آب‌ و فاضلاب شهری را مطابق با اطلاعات جمع‌آوری شده اتخاذ نمایند. این نرم افزار، با هدف تصمیم‌گیری بهتر در زمینه مدیریت شبکه‌ها و عیب‌یابی آنان، قادر است اولویت‌‌بندی پروژه‌ها را مشخص ساخته و طیف گسترده‌ای از ابزارهای گزارش‌گیری را در اختیارتان قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinCan VX را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinCan VX :

– فراهم‌سازی امکان آنالیز و بررسی وضعیت فاضلاب‌ها

– قابلیت نگهداری داده‌های مهم در رابطه با نگهداری شبکه‌ها

– دارا بودن ابزارهای گزارش‌گیری دقیق

– امکان به اشتراک‌گذاری داده‌ها با سایر همکاران

– رابط کاربری ساده و یادگیری آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinCan VX.cover1  1 300x180 - دانلود WinCan VX 1.2018.4.1 - نرم افزار بررسی فاضلاب‌های شهری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 836 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR