دانلود Advanced Uninstaller PRO 13.26.0.68 + Portable – نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز

دانلود Advanced Uninstaller PRO - نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز

دانلود Advanced Uninstaller PRO

نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز و پاکسازی رجیستری

 

Advancde Uninstaller PRO 13.26.0.68 + Portable نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز و مدیریت بیشتر بر برنامه هایی است که به طور خودکار شروع میشوند, اما این نرم افزار برای حل مشکل آن دسته از برنامه هایی را که از سیستم پاک نمی شوند یا حتی اجازه نصب نسخه جدید آن را نمی دهند بهترین انتخاب می باشد. برای حفظ حریم شخصی شما نیز این برنامه توسط ویژگی Cleaner خود لیستی از صفحات وب که در هیستوری مانده اند را پاک می کند.  برنامه Advanced Uninstaller PRO قابلیت حذف تمامی برچسب های آسیب دیده را دارا میباشد و می تواند فایل های موقت ویندوز و اینترنت اکسپلورر و برنامه های کاربردی دیگر را شناسایی و حذف کند.
نسخه جدید نرم افزار Advanced Uninstaller PRO قابلیت پاک کردن ریجیستری ویندوز را هم دارا میباشد و قابلیت Defragmenter و بهینه سازی ویندوز نیز در نرم افزار وجود دارد تا بوسیله آن ریجیستری ویندوزتان سریع تر و تمیز تر و آسان و مقرون به صوفه نگه داشته شود. این برنامه یک نسخه پشتیبان از ریجیستری تهیه می کند تا شما براحتی سیستم های فایل های ضروری ویندوز را که آسیب دیده و یا از دست رفته است بازگردانی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Advanced Uninstaller Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Advanced Uninstaller PRO:

– حذف فایل هایی که توسط خود ویندوز حذف نمی شوند.

– حذف بدافزارهای مزاحم ویندوز.

– حذف فایل های موقت ویندوز و اینترنت اکسپلورر و برنامه های کاربردی دیگر که موجب کندی سیستم می شوند.

– قابلیت پاکسازی ریجیستری ویندوز

– قابلیت Defragmenter  و بهینه ساز ویندوز به منظور افزایش سرعت سیستم

– پشتیبان گیری از رجیستری ویندوز

– و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11/19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR