دانلود کرک IDM جدید برای Internet Download Manager 6.41

دانلود کرک IDM جدید برای Internet Download Manager

 

دانلود کرک IDM

| کرک و پچ جدید اضافه شد … |

 

کرک IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager 6.41 یا IDM یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت است، اما اکثر کاربران برای کرک کردن این نرم افزار به مشکل برمی خورند. راه حل این مشکل استفاده از نرم افزار IDM Cracker Tool است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام نسخه های نرم افزار IDM را کرک نمایید و بدون سریال نامبر با آن کار کنید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی نسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس، نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار، یک پچ جدا داشته باشد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار کرک IDM را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تاریخ به روز رسانی: خرداد 1401

 

 


روش کرک کردن:

–  هنگامی که نرم افزار از شما سریال نامبر خواست باید اون رو پچ کنید.(ابتدا صفحه ای که میگه سریال نامبر شما جعلی است رو ببندین)

برای پچ کردن ابتدا باید:

–  اینترنت و آنتی ویروس تون رو غیر فعال کنید.

–  با استفاده از کلیدهای CTRL + ALT + DELETE به بخش Processes در Task Manager رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را ببندید.

–  فایل Patch را به محل نصب نرم افزار برده، سپس به صورت Run As Administrator اجرا کنید و ابتدا کلید Patch رو بزنید.

–  سپس فایل اجرایی نرم افزار یعنی IDMan.exe رو در محل نصب انتخاب، سپس یک نام و فامیل دلخواه وارد نمایید.

–  از آپدیت نمودن نرم افزار مطلقاً خودداری کنید تا نرم افزار از کار نیافتد!

 

 

توجه:

–   در صورت مشکل با پچ کردن یا ارور Fake Serial نسخه جدید IDM ، باید نسخه قبلی رو به صورت Full و یا توسط نرم افزارهای Uninstaller حذف نمایید، سپس اقدام به نصب نسخه جدید بفرمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR