دانلود Geek Uninstaller 1.5.2.165 – نرم افزار حذف کامل برنامه ها از روی کامپیوتر

دانلود Geek Uninstaller 1.3.4.52 - نرم افزار حذف کامل برنامه ها از روی کامپیوتر

دانلود Geek Uninstaller

نرم افزار حذف کامل برنامه ها از روی کامپیوتر

 

Geek Uninstaller 1.5.2.165 یک نرم افزار کاربردی و قوی است که به شما کمک میکند تا نرم افزار ها و بازی هایی که بر روی کامپیوتر شما نصب هست را پاک کند،همچنین این نرم افزار بعد از حذف نرم افزار ها و بازی ها تمامی فایل ها و هر چیز دیگری که مربوط به آن برنامه باشد را هم حذف میکند حتی فایل های داخل ریجیستری را هم.

این نرم افزار شگفت انگیز دارای قابلیت های بسیار زیادی است که میتوان به رایگان بودن نرم افزار و نیاز نداشتن به هرگونه کرک یا پچ فعالساز،دارای سرعت بسیار بالا در اجرا دستورات،دارای محیطی ساده در عین حال کاربردی،دارای چند حالت برای پاک کردن برنامه ها،امکان حذف برنامه به صورت ساده و حذف فایل ها از هار دیسک و ریجیستری همراه با برنامه،امکان اسکن پیشرفته برنامه ها و مشخص کردن فضای اشغال شده توسط برنامه ها و… اشاره کرد.هم اکنون میتوانید نرم افزار Geek Uninstaller را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار Geek Uninstaller :

– رایگان بودن نرم افزار

– دارای سرعت بسیار بالا در اجرای دستورات

– امکان حذف برنامه به صورت ساده

– دارای چند حالت برای پاک کردن برنامه ها

– دارای محیطی ساده در عین حال کاربردی

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR