دانلود GPT Everywhere – Desktop AI 2.2.9 – دستیار هوش مصنوعی در ویندوز

دانلود GPT Everywhere - Desktop AI 2.2.9 - دستیار هوش مصنوعی در ویندوز

 

دانلود GPT Everywhere – Desktop AI

| دستیار هوش مصنوعی در ویندوز |

 

GPT Everywhere – Desktop AI 2.2.9 نام یک ابزار هوش مصنوعی جدید و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید کلیه امکانات پرکاربرد هوش مصنوعی را در قالب یک دستیار سریع در ویندوز در دسترس داشت. این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تعامل با هوش مصنوعی را به دسکتاپ ویندوز بیاورید. برخلاف بسیاری دیگر از روش‌های ارتباط با هوش مصنوعی که در قالب یک وب‌سایت به‌خصوص نظیر ChatGPT, Copilot و … ارائه شده‌اند، این بار برای شما یک سرویس هوش مصنوعی جدید و کاربردی را آماده کرده‌ایم که از طریق یک اپ مخصوص در ویندوز برای شما ایفای نقش خواهد کرد و همچون یک دستیار هوشمند می‌تواند کلیه انتظارات شما را مشابه دیگر چت‌بات‌ها برآورده کند.

این نرم افزار از طریق یک رابط بصری ساده و قدرت گرفته از هوش مصنوعی، به شما امکاناتی متعدد را ارائه می‌کند. این برنامه از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند که از جمله می‌توان به OpenAI, OpenRouterm Claude و … اشاره کرد. از آنجا که این روزها هوش مصنوعی و چت‌بات‌های موجود، کاربرد گسترده‌ای در بین کاربران دارند، استفاده از یک اپ مخصوص می‌تواند کاربرد آن را برای شما ساده‌تر کند. اگر که شما هم کاربر دائمی چت‌بات‌های هوش مصنوعی هستید،‌توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GPT Everywhere – Desktop AI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GPT Everywhere – Desktop AI :

– امکان برقراری ارتباط با سرویس‌های هوش مصنوعی

– امکان سوال و جواب در رابطه با پروژه‌ها، فایل‌ها و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GPT Everywhere Desktop AI.cover1  300x143 - دانلود GPT Everywhere - Desktop AI 2.2.9 - دستیار هوش مصنوعی در ویندوز GPT Everywhere Desktop AI.cover2  300x143 - دانلود GPT Everywhere - Desktop AI 2.2.9 - دستیار هوش مصنوعی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 205 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR