دانلود APK Bundle Installer 1.0.4 – نصب فایل نصبی چند بخشی اندروید از طریق ویندوز

دانلود APK Bundle Installer 1.0.4 - نصب فایل نصبی چند بخشی اندروید از طریق ویندوز

 

دانلود APK Bundle Installer

| نصب فایل نصبی چند بخشی اندروید از طریق ویندوز |

 

APK Bundle Installer 1.0.4 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی به منظور نصب بسته‌های نصبی چند بخشی اندروید از طریق ویندوز است. با توجه به گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند و سیستم عامل اندروید، فایل‌های نصبی چند بخشی (APKs) به عنوان یک فرمت جدید نصبی برنامه‌ها در اندروید معرفی شده است. این نوع فایل‌ها قالبا به فرمت اصلی شبیهند، اما با فایل نصبی APK که معمولاً در اینترنت قابل دانلود است، تفاوت‌هایی دارند. فایل‌های نصبی چند بخشی (APKs) در واقع یک پکیج برنامه هستند که شامل چندین فایل APK مستقل هستند. هر بخش از این فایل‌ها می‌تواند بخشی از برنامه باشد و برای نصب و اجرای کامل برنامه، همه بخش‌ها باید نصب شوند. این روش به توسعه دهندگان امکان می‌دهد بخش‌های مختلف برنامه را به صورت جداگانه بروزرسانی کنند بدون اینکه کاربر نیاز به دانلود کامل برنامه داشته باشد. همچنین، این روش به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد بخش‌هایی از برنامه را برای دستگاه‌های خاصی فعال کنند و بخش‌های دیگر را برای دستگاه‌های دیگر غیرفعال کنند.

اگر که اپلیکیشن یا بازی اندروید را به طور مستقیم از گوگل پلی، بازار، مایکت یا … نصب کرده باشید، احتمالا هیچ‌گاه با این موضوع حتی مواجه هم نشده‌اید. اما اگر به تازگی اپ مدنظر خود را از اینترنت دانلود کرده‌اید، احتمالا این فرمت برایتان آشناست. به منظور نصب این فرمت، راه‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب، یکی از جدیدترین این راه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. از طریق این روش، شما می‌توانید اپ مورد نظر را به صورت یک بسته مستقل به نرم افزاری ویندوزی سپرده و اپلیکیشن را از این طریق روی گوشی موبایل خود نصب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار APK Bundle Installer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار APK Bundle Installer :

– فراهم‌سازی امکان نصب اپلیکیشن‌های چند بخشی اندروید از طریق ویندوز

– سازگاری با انواع بسته‌های چند بخشی اپ‌های اندروید

– پشتیبانی از انواع برنامه و بازی‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

APK Bundle Installer.cover1  300x157 - دانلود APK Bundle Installer 1.0.4 - نصب فایل نصبی چند بخشی اندروید از طریق ویندوز APK Bundle Installer.cover2  300x157 - دانلود APK Bundle Installer 1.0.4 - نصب فایل نصبی چند بخشی اندروید از طریق ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR