دانلود بازی Stickman Revenge 3 1.6.0 – انتقام استیکمن 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickman Revenge 3 1.0.24 - انتقام استیکمن 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Revenge 3 برای اندروید

| بازی انتقام استیکمن 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickman Revenge 3 1.6.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Zonmob Game Studio است. علاقه‌مندان به بازی جذاب و سرگرم‌کننده انتقام استیکمن، هنوز حس و حال اولین نسخه‌های این بازی را به خاطر دارند. آیا در نسخه سوم، انتقام استیکمن‌ها به پایان خواهد رسید؟ در نسخه جدید این بازی اندرویدی، دوست‌داران سری بازی‌های نبرد کلاسیک، شاهد تعدادی از کاراکترهای جدید و رویارویی با هیولاهای عظیم‌الجثه خواهند بود. نکته قابل توجه در مورد نسخه سوم این بازی، ارتقای کیفیت گرافیکی بازی و بهبود گیم‌پلی آن است و پلیرها در هریک از نبردهای خود، باید سبک خاصی را برای رویارویی با دشمنان خود در نظر داشته باشند.

سیستم قهرمانان موجود در این بازی نیز تغییر و تحولات بسیاری را تجربه کرده است. اکنون 6 قهرمان مختلف از نوع استیکمن برای پلیرها قابل انتخاب می‌باشد که هریک از آنان، شیوه مبارزاتی مخصوص به خود را دارند. نحوه مبارزه هریک از این قهرمانان، تجربه جدیدی برای پلیرها به حساب خواهد آمد؛ چرا که با این قهرمانان را می‌توان با انواع سلاح‌های شمشیر، چوب، اسلحه و … مجهز کرد و انتقامی سخت از دشمنان گرفت! هم اکنون می توانید بازی Stickman Revenge 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stickman Revenge 3 :

– بهبود قابل توجه در زمینه گیم‌پلی و گرافیک بازی

– امکان انتخاب تعداد مختلفی از قهرمانان داستانی برای نقش‌آفرینی

– قابلیت انتخاب سلاح‌های مختلف برای رویارویی با دشمنان

– اضافه شدن تعداد جدیدی از حیوانات جنگجو

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Revenge 31 150x84 - دانلود بازی Stickman Revenge 3 1.6.0 - انتقام استیکمن 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Revenge 32 150x84 - دانلود بازی Stickman Revenge 3 1.6.0 - انتقام استیکمن 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Revenge 33 150x84 - دانلود بازی Stickman Revenge 3 1.6.0 - انتقام استیکمن 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Revenge 34 150x84 - دانلود بازی Stickman Revenge 3 1.6.0 - انتقام استیکمن 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR