دانلود RealCalc Plus 2.2.0 – ماشین حساب مهندسی برای اندروید

دانلود RealCalc Plus 2.2.0 - ماشین حساب مهندسی برای اندروید

 

دانلود RealCalc Plus

| ماشین حساب مهندسی برای اندروید |

 

RealCalc Plus 2.2.0 نام یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای محاسباتی برای دستگاه های اندرویدی است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین ورژن از نسخه Pro این ماشین حساب محبوب را برای شما کاربران دستگاه های اندرویدی آماده کرده ایم تا بتوانید در دستگاه های خود ، پیچیده ترین محاسبات ریاضی را انجام دهید. RealCalc Plus با دارا بودن یک رابط کاربری بسیار مشابه یک ماشین حساب واقعی ، مجموعه ای از توابع علمی و همچنین واحدهای درجه/ثانیه/دقیقه و همچنین قابلیت حافظه را در خود جای داده است. این نرم افزار با دارا بودن تمامی فانکشن های یک ماشین حساب فوق پیشرفته ، حالت RPN و همچنین ویژگی تبدیل مبناهای دودویی ، مبنای 4 ، 8 و 16 را نیز در خود جای داده است.

در این ماشین حساب می توانید عملایت ریاضی را به صورت جبری و سنتی وارد کنید و یا این عمل را به طریق RPN انجام دهید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از اعداد کسری و اعشاری ، می تواند دقیق ترین محاسبات ریاضی را در کوتاه ترین زمان ممکن در محیطی کاربرپسند برایتان انجام دهد. این ماشین حساب با قابلیت تبدیل واحد ها ، می تواند تا 12 رقم عدد را در نمایشگر خود نمایش دهد. این نرم افزار با دارا بودن ویجت هوم اسکرین ، از سون سگمنت و همچنین ماتریس نقطه نیز پشتیبانی کامل دارد. هم اکنون می توانید نرم افزار RealCalc Plus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RealCalc1 RealCalc2

 

RealCalc3 RealCalc4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 540 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR