دانلود WiFiDrop – Send File 1.1.0.0 – نرم افزار انتقال دیتا از طریق وای فای

دانلود WiFiDrop - Send File 1.1.0.0 - نرم افزار انتقال دیتا از طریق وای فای

 

دانلود WiFiDrop – Send File

| نرم افزار انتقال دیتا از طریق وای فای |

 

WiFiDrop – Send File 1.1.0.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای ویندوز است که امکان انتقال دیتا از طریق وای فای را برای کاربر فراهم می‌کند. به کمک این برنامه، شما می‌توانید بین دو دستگاه ویندوزی اطلاعات خود را با سهولت جابه‌جا کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها راهکار محبوب در بین کاربران جهت انتقال دیتا، استفاده از روش بی‌سیم است. با توجه به سرعت بالای انتقال دیتا از طریق وای‌فای، این راهکار به طور کامل جایگزین روش قدیمی بلوتوث شده است و بدین منظور، ابزارهای متعددی نیز در دسترس قرار دارند که در اینجا به معرفی یکی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

وای فای دراپ، اپلیکیشن جدید و کاربردی است که با استفاده از آن شما می‌توانید اطلاعات بین دو سیستم مجهز به سیستم‌عامل ویندوز را به سادگی به هم منتقل کنید. طرز کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است و شما می‌توانید از این طریق، دیتای خود را به صورت بی‌سیم به دستگاه مقصد منتقل کنید. این برنامه، در واقع یک نسخه ویندوزی از سیستم ایردراپ (Airdrop) است که در سیستم‌های مجهز به ویندوز قابلیتی مشابه را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید بدون نیاز به روتر، کابل یا …، به راحتی دیتای خود را بین دو دستگاه جابه‌جا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WiFiDrop – Send File را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WiFiDrop – Send File :

– انتقال آسان دیتا بین سیستم‌های ویندوز

– کارکرد مشابه به Apple AirDrop در ویندوز

– عدم نیاز به روتر و ارتباط مستقیم بین دو سیستم

– امکان انتقال فایل بدون محدودیت سایز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WiFiDrop.cover1  300x169 - دانلود WiFiDrop - Send File 1.1.0.0 - نرم افزار انتقال دیتا از طریق وای فای WiFiDrop.cover2  300x169 - دانلود WiFiDrop - Send File 1.1.0.0 - نرم افزار انتقال دیتا از طریق وای فای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MSIX
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR