دانلود همراه بانک سپه 10.0.1 برای اندروید

دانلود همراه بانک سپه 10.0.1 برای اندروید

 

دانلود نرم افزار رسمی بانک سپه برای اندروید

| اپلیکیشن همراه بانک سپه مخصوص گوشی‌های اندروید |

 

همراه بانک سپه 10.0.1 نسخه رسمی اپلیکیشن بانک سپه برای کاربران در سیستم‌عامل اندروید است که بسیاری از خدمات غیرحضوری باکداری تلفن همراه را در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد. در چند سال اخیر با توجه به افزایش چشم‌گیر کاربران شبکه اینترنت در کشور و رشد فزاینده‌ی کاربرد گوشی‌های هوشمند، استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف در سیستم بانکداری از سوی کاربران از رشد چشم‌گیری داشته است. امروزه دیگر برای انجام کارهای ساده‌ای مثل استعلام موجودی، انتقال وجه و یا پرداخت قبوض خدماتی دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری به بانک و یا مراکز امور مشترکین نیست و همه‌چیز را به صورت آنلاین و اینترنتی می‌توان از طریق یک تلفن همراه هوشمند انجام داد.

استفاده از اپلیکیشن‌های اینترنتی، ما را از نیاز به مراجعه به بانک در بسیاری از زمینه‌ها معاف می‌کند. بنابراین با این راهکار، دیگر نیازی نیست که برای انجام امور مالی مربوط به حساب بانکی خود برای مدت زمان طولانی در صف بمانید. با استفاده از اپلیکیشن مخصوص بانک سپه برای اندروید، شما می‌توانید کلیه خدماتی را که پیش‌تر با مراجعه به دستگاه ATM در دسترس داشتید را از طریق اپلیکیشن بانکی خود انجام دهید. از جمله‌ی خدمات همراه بانک سپه می‌توان به کارت به کارت، استعلام مانده‌ی حساب، خرد شارژ و بسته اینترنتی و ده‌ها خدمت غیرحضوری دیگر اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار همراه بانک سپه برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار همراه بانک سپه :

– امکان دریافت موجودی کارت (بانک سپه و بانک‌های ادغامی)

– قابلیت مشاهده‌ی سریع 10 گردش آخر حساب بانکی

– امکان پرداخت قبوض

– قابلیت انتقال وجه کارت به کارت

– قابلیت انتقال وجه به سپرده

– امکان تغییر رمز اینترنتی (رمز دوم) و دریافت رمز پویا

– امکان مسدودسازی کارت

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HamrahBankSepak1 68x150 - دانلود همراه بانک سپه 10.0.1 برای اندروید HamrahBankSepak2 68x150 - دانلود همراه بانک سپه 10.0.1 برای اندروید HamrahBankSepak3 68x150 - دانلود همراه بانک سپه 10.0.1 برای اندروید HamrahBankSepak4 68x150 - دانلود همراه بانک سپه 10.0.1 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR