دانلود PASPAS 1.0.2.5 – نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم با یک کلیک

دانلود PASPAS 1.0.2.5 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم با یک کلیک

 

دانلود PASPAS

| نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم با یک کلیک |

 

PASPAS 1.0.2.5 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان برای ویندوز است که به کمک آن کاربر می‌تواند تنها با یک کلیک، بسیاری از مشکلات سیستم را حل کند. این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید فایل‌های موقت، لاگ‌ها و انواع المان‌های کش شده را در سیستم از بین ببرید و بدین طریق پرفرمنس خود را ارتقا دهید. اگر شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتوانید با استفاده از آن، تنها با یک کلیک فضای قابل توجهی از هارد درایو را آزاد کرده و سرعت سیستم را بالا ببرید، این نرم افزار یک انتخاب بسیار عالی برای شما به حساب خواهد آمد. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند، امکانی را در دسترس شما می‌گذارد که بتوانید تنها با یک کلیک، اقدام به حذف دیتای بلا استفاده و غیرضروری از سیستم کنید.

به طور کلی ابزارهای مختلف برای نگهداری آسان و کارآمدتر سیستم در دسترس قرار دارند و کاربران از این دست ابزارها استقبال بیشتری به نسبت قبل می‌کنند. اگر که پاک‌سازی سیستم برای شما اولویت دارد و می‌خواهید که تنها با یک کلیک از شر مشکل کمبود فضای در دسترس آسوده شوید، این نرم افزار یکی از ساده‌ترین راهکارها را پیش روی شما قرار داده است. این برنامه با دارا بودن دو حالت مختلف شامل حالت پایه و پیشرفته، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه دیتای بلا استفاده و غیرضروری از سیستم را از بین ببرید و بدین طریق، فضای در دسترس بیشتری را برای اطلاعات شخصی خود اختصاص دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار PASPAS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PASPAS :

– امکان پاک و بهینه‌سازی سیستم با یک کلیک

– توانایی حذف هرگونه کش، دیتای موقت، لاگ فایل و …

– امکان افزایش فضای در دسترس هارد دیسک

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PASPAS.cover1  300x179 - دانلود PASPAS 1.0.2.5 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم با یک کلیک PASPAS.cover2  300x179 - دانلود PASPAS 1.0.2.5 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم با یک کلیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR