دانلود بازی TMNT: Mutant Madness 1.31.0 – لاک‌پشت‌های نینجا: دیوانگی جهش‌یافته برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی TMNT: Mutant Madness 1.24.1 - لاک‌پشت‌های نینجا: دیوانگی جهش‌یافته برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی TMNT: Mutant Madness برای اندروید

| بازی لاک‌پشت‌های نینجا: دیوانگی جهش‌یافته برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

TMNT: Mutant Madness 1.31.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن و نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی Kongregate است. اگر شما هم از دوست‌داران بازی محبوب و پرطرفدار لاک‌پشت‌های نینجا هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود شما عزیزان را به تجربه تازه‌ترین نگارش از این بازی برای موبایل دعوت می‌کنیم. این بازی محبوب و پرطرفدار، باری دیگر شما را به دنیای مهیج و جذاب لاک‌پشت‌های نینجا می‌برد؛ جایی که 4 شخصیت اصلی دنیای لاک‌پشت‌ها با مهارت‌های رزمی خود باید در برابر دشمنان مختلف ایستادگی کنند و ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارند.

لاک پشت های نینجا با نام کامل لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان، یک عنوان محبوب و پرطرفدار در بین پلیرها است که داستانی درباره 4 لاک‌پشت جهش یافته انسانگونه را برای شما به تصویر می‌کشد. باری دیگر قرار است 4 شخصیت اصلی این بازی که در واقع برادر هم هستند با اسامی مایکل‌آنجلو، لئوناردو، داناتلو و رافائل به نجات دنیا شتافته و قبل از آن که دیر شود، جهان را از خطر فروپاشی نجات دهند. هم اکنون می توانید بازی TMNT: Mutant Madness را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی TMNT: Mutant Madness :

– امکان اتحاد با دیگر بازیکنان در دنیای TMNT جهت ساخت تیم رویایی از شخصیت‌های مورد علاقه

– امکان شرکت در ده‌ها ماموریت پرهیجان و سرگرم‌کننده

– امکان ساخت لاک‌پشت نینجای دلخواه و شخصی‌سازی شده

– امکان نبرد و رویارویی با دشمنان در سبک‌های مختلف مبارزه‌ای

– امکان ارتقای رتبه و توانایی لاک‌پشت‌های نینجا

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

TMNT Mutant Madness 1 84x150 - دانلود بازی TMNT: Mutant Madness 1.31.0 - لاک‌پشت‌های نینجا: دیوانگی جهش‌یافته برای اندروید + نسخه بی نهایت TMNT Mutant Madness 2 84x150 - دانلود بازی TMNT: Mutant Madness 1.31.0 - لاک‌پشت‌های نینجا: دیوانگی جهش‌یافته برای اندروید + نسخه بی نهایت TMNT Mutant Madness 3 84x150 - دانلود بازی TMNT: Mutant Madness 1.31.0 - لاک‌پشت‌های نینجا: دیوانگی جهش‌یافته برای اندروید + نسخه بی نهایت TMNT Mutant Madness 4 84x150 - دانلود بازی TMNT: Mutant Madness 1.31.0 - لاک‌پشت‌های نینجا: دیوانگی جهش‌یافته برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR