دانلود Apowersoft PDF Compressor 1.0.2.1 – فشرده‌سازی اسناد PDF

دانلود Apowersoft PDF Compressor 1.0.2.1 - فشرده‌سازی اسناد PDF

 

دانلود Apowersoft PDF Compressor

| فشرده‌سازی اسناد PDF |

 

Apowersoft PDF Compressor 1.0.2.1 نام یک بسته نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی کاهش دادن حجم فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) است که به کمک آن کاربر می‌تواند اسناد خود را فشرده‌سازی کرده و حجم آن را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. این نرم افزار، در واقع یک راهکار پیشرفته و قوی برای فشرده‌سازی فایل‌ها است که می‌تواند ضمن حفظ کیفیت اصلی فایل‌ها، حجم آن را کاهش دهد. از آنجا که بسیاری از فشرده‌سازهای معمول، کیفیت فایل‌ها و کتاب‌های الکترونیکی PDF را کاهش می‌دهند، نیاز به ابزاری که بتواند این کار را با حفظ کیفیت اصلی محتوا و تصاویر موجود در فایل انجام دهد، برای بسیاری کاربران حس شده بود. در اینجا، یک ابزار جدید و کاربردی را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم که قادر است با حفظ کیفیت اصلی فایل‌ها، حجم آن‌ها را تا حد قابل توجهی پایین بیاورد.

همانطور که می‌دانید، فرمت پی‌دی‌اف (PDF) را امروزه در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می‌دهند. این فرمت می‌تواند انواع نیازهای آموزشی، تبلیغاتی (نظیر بروشور، مجله و …)، علمی و … را پوشش دهد. ساخت و به‌اشتراک‌گذاری این دسته از فایل‌ها به دلیل سادگی و محبوبیت بسیار آسان و سریع است. کاربران زیادی در طول روز با این فرمت سر و کار دارند و احتمالا شما هم یکی از این دسته کاربران باشید. اگر که به دنبال ابزاری هستید که بتواند حجم فایل پی‌دی‌اف شما را کاهش دهد تا بتوانید با سادگی بیشتری آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Apowersoft PDF Compressor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apowersoft PDF Compressor :

– امکان کاهش حجم فایل‌های PDF با سرعت و سادگی بسیار

– امکان ارتقای بهره‌وری و کاهش زمان لازم برای کپی و انتقال فایل‌های پی‌دی‌اف

– امکان کاهش حجم فایل‌ها بدون افت کیفیت

– امکان کاهش حجم گروهی فایل‌های PDF

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Apowersoft PDF Compressor.COVER2  300x205 - دانلود Apowersoft PDF Compressor 1.0.2.1 - فشرده‌سازی اسناد PDF Apowersoft PDF Compressor.COVER1  300x206 - دانلود Apowersoft PDF Compressor 1.0.2.1 - فشرده‌سازی اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR