دانلود فونت والت دیزنی (Waltograph Font Family)

دانلود فونت والت دیزنی (Waltograph Font Family)

 

دانلود فونت والت دیزنی (Waltograph Font Family)

| Walt Disney Font – Free |

 

فونت والت دیزنی (Waltograph Font Family)؛ نام یک قلم جدید و کاربردی است که مخصوص تایپ به زبان انگلیسی ساخته و به شکل رایگان منتشر گردیده است. استفاده از فونت‌های خاص در متون انگلیسی و طراحی‌ها می‌تواند مزایا و جذابیت‌های خاصی را به متن اضافه کند که از جمله آن‌ها می‌توان افزایش جلب توجه مخاطبان، بیان منحصر به فرد مفاهیم و تاثیرگذاری بصری بهتر و… اشاره کرد. اگر که شما هم به یک فونت خاص و فانتزی برای طراحی خود احتیاج دارید، فونت خاص و حرفه‌ای والت دیزنی می‌تواند یک گزینه ی بسیار عالی و جذاب برای این کار باشد.

فونت والت دیزنی یک فونت محبوب و شناخته شده است که بر اساس نوشتار لوگوی رسمی کمپانی والت دیزنی ساخته شده است. این فونت دارای ظاهری شاد و جذاب است و از طراحی‌های خوش‌نما و دوست‌داشتنی برخوردار است. والت دیزنی یکی از بزرگترین شرکت‌های سرگرمی و ساخت فیلم در جهان است و برخی از معروفترین شخصیت‌های کارتونی و داستان‌های خیالی مانند میکی موس، سیندرلا، شیرشاه و … توسط این شرکت به وجود آمده‌اند. فونت والت دیزنی به خوبی با این محصولات و شخصیت‌ها هماهنگی دارد و از طریق استفاده از این فونت می‌توانید به طرفداران دیزنی پیامی از همبستگی و شناخته شدگی با این برند منتقل کنید. هم اکنون می‌توانید فونت Waltograph را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: Waltograph (والت دیزنی)
طراح: Justin Callaghan
وزن: Regular

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 40 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR