دانلود Maintener 1.9.7252 – نرم افزار ترمیم و عیب‌یابی رجیستری ویندوز

دانلود Maintener 1.9.7252 - نرم افزار ترمیم و عیب‌یابی رجیستری ویندوز

 

دانلود Maintener

| نرم افزار ترمیم و عیب‌یابی رجیستری ویندوز |

 

Maintener 1.9.7252 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه اسکن سریع رجیستری ویندوز و پاک‌سازی کلیدهای اضافی و بلا استفاده از آن است. همچنین این برنامه می‌تواند با یک جستجوی سریع، انواع ایرادات موجود در رجیستری ویندوز را تشخیص داده و با برطرف کردن آن، سرعت و بهره‌وری سیستم را بهبود بخشد. اگر شما هم مدتی است که با مشکلاتی همچون هنگ کردن سیستم، کاهش سرعت پاسخ‌دهی برنامه‌ها و نظایر این‌ها ماوجه هستید، شاید بد نباشد که رجیستری ویندوز را برای کشف ریشه این مشکل مورد بررسی قرار دهید. ابزار فعلی، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع مختلف ایرادات رایج در رجیستری ویندوز را شناسایی و تنها با یک کلیک اقدام به رفع آن‌ها کنید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار سریع و اسان صورت می‌گیرد و شما به سرعت با صفحه اصلی آن مواجه خواهید شد. حذف کردن فایل‌های اضافه، از بین بردن مشکلات رجیستری، حذف فایل‌های تکراری و مدیریت اپلیکیشن‌های استارت‌آپ ویندوز از مهم‌ترین امکانات این برنامه است. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید نظارتی کامل بر روی دیتای مرورگرهای وب داشته و انواع اطلاعات آن نظیر تاریخچه، کش، کوکی و … را تنها با یک کلیک از بین ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Maintener را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Maintener :

– امکان جستجو و پیدا کردن فایل‌های بی‌استفاده در ویندوز

– امکان بهبود بخشیدن سرعت عملکرد سیستم

– از بین بردن آیتم‌های اضافی از رجیستری ویندوز

– قابلیت بهبود سرعت بوت شدن ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Maintener.cover1  300x225 - دانلود Maintener 1.9.7252 - نرم افزار ترمیم و عیب‌یابی رجیستری ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.09 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR