دانلود فونت میخک (Mikhak 3.3)؛ قلم جذاب میخک در 9 وزن مختلف

دانلود فونت میخک (Mikhak 3.3)؛ قلم جذاب میخک در 9 وزن مختلف

 

دانلود فونت میخک (Mikhak 3.3)

| قلم جذاب میخک در 9 وزن مختلف |

 

فونت میخک (Mikhak 3.3)؛ نام یک قلم فارسی جدید، بسیار زیبا و جذاب است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه آن را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار خواهیم داد. میخک، نام یک فونت فارسی جدید و جذاب است که سازگار با وب طراحی شده و می‌توانید آن را در متون بلند و یا طرح‌های گرافیکی خود به شکل رایگان مورد استفاده قرار دهید. میخک، یک فونت فارسی بسیار حرفه‌ای و زیبا است که با حالتی فانتزی در 9 وزن مختلف طراحی و ساخته شده است. این فونت، توسط جناب آقای امین عابدی طراح خوش ذوق ایرانی ساخته شده و به شکل رایگان در دسترس قرار گرفته است. شما عاقه‌مندان به دنیای فونت‌های آزاد و فارسی می‌توانید از این فونت در طرح‌های شخصی خود به شکل رایگان استفاده کنید.

فونت میخک، به دلیل دارا بودن وزن‌های مختلف در دسسته فونت‌های بسیار محبوب و پرطرفدار فارسی قرار گرفته و نکته مهم اینکه طراح این فونت جذاب و کاربردی، به شکل رایگان دست به انتشار این فونت زده و علاقه‌مندان می‌توانند از این فونت در طرح‌های خود استفاده کنند. فونت میخک مناسب تولید محتوا، استفاده در طرح‌های گرافیکی نظیر پوستر، طراحی جلد، بسته‌بندی، ساخت عکس‌نوشته و … است و پیشنهاد می‌کنیم فرصت دریافت آن را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می‌توانید فونت میخک را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: میخک نسخه 3.3
طراح: امین عابدی
وزن: 9 وزن مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF/WOFF2
  • حجم : 4.76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR