دانلود فونت جی تی ای (GTA font)؛ نسخه فارسی و انگلیسی

دانلود فونت جی تی ای (GTA font)؛ نسخه فارسی و انگلیسی

 

دانلود فونت جی تی ای (GTA font)

| قلم جی‌ تی‌ اِی – نسخه فارسی و انگلیسی |

 

فونت جی تی ای (GTA font)؛ نام یک قلم جدید و کاربردی است که به زبان‌های فارسی و انگلیسی برای استفاده‌ی شما عزیزان آماده شده و می‌توانید از آن در طرح‌های گرافیکی مختلف نهایت استفاده را ببرید. تقریبا همه‌ی ما با بازی جذاب و دوست‌داشتنی جی تی ای آشنا هستیم. این بازی چندین سال از زمان انتشار آن گذشته و چندین نگارش مختلف از آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته، همیشه با طراحی خاص لوگو و کاور شهرت داشته است. اگر که شما هم همیشه به دنبال فونت و ظاهر جذاب طراحی آن در کاور بازی جی تی ای بوده‌اید، ما برایتان در این مطلب نسخه رایگان فارسی و انگلیسی فونت جی تی ای را آماده کرده‌ایم که مناسب برای نگارش، طراحی پوستر، کاور و … است.

همانطور که می‌دانیم، انتخاب فونت یکی از سخت‌ترین چالش‌های یک طراح و گرافیست است. اگر که شما هم برای طرح دلخواه خود به دنبال فونت مناسبی هستید تا به حال چند نمونه مختلف را امتحان کرده و هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید، بد نیست که نگاهی هم به فونت جی تی ای داشته باشید. نسخه انگلیسی این فونت pricedown bl نام داشته و توسط تیم ایران فونت به صورت متن‌باز فارسی سازی شده و شما عزیزان می‌توانید هر دو نسخه‌ی این قلم جذاب را دانلود و استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک فونت هم اکنون می‌توانید فونت جی تی ای را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: pricedown bl (جی تی ای)
طراح: Raymond Larabie
وزن: Regular

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR