دانلود مجموعه دسته‌بندی شده شکلک های ترول – بیش از ۷۰۰ شکلک

Terol

 

 

 

امروز در این قسمت مجموعه جامع و کامل بیش از 700 شکلک ترول به صورت دسته بندی موضوعی آماده دانلود کردیم.این شکلها می توانند در انواع کاریکاتور ها و عکس های داستانی طنز ، خنده دار و آموزنده مورد استفاده قرار بگیرند . با استفاده از این شکلک ها کار طراحان این عکس ها بسیار راحت تر شده و می توانند در کمترین زمان ممکن ؛ طرح مورد نظر خود را داخل رایانه پیاده سازند.

این مجموعه تنها شامل تصاویر ترولی می باشد. اگر شما می خواهید عکس های ترول طراحی کنید، از این طرح ها استفاده کنید و سریع تر کار خود را پیش ببرید. عکس های ترول جدید و قدیمی در این مجموعه وجود دارد که تمامی شلک های ترول را شامل می شود. شما هم اکنون می توانید این مجموعه شکلک های ترول را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

فونت شکلک های ترول رو هم از اینجا دریافت کنید …

.

 

فرمت فرمت: jpg

حجم حجم: 22 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود + parvadl

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR